سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت بالای دندان در زیر دستگاه پرس + فیلم

دندان سالم، مقاومت بالایی در برابر فشار دارد.

استحکام دندان‌ها معمولا به جنس آن و میزان سلامتش بستگی دارد و اگر هر دو مقوله برای یک دندان مناسب باشد، دندان مقاومت بالایی را در برابر فشارهای زیاد خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
رشته های دندان پزشکی را آزاد کنید ، چقد گرونه هزینه دندان پزشکی
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
تبارک الله
الله اکبر
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
این فشار رو دندون میتونه تحمل کنه اونوقت یه آب نبات با دندون میشکنی دندونت میبینی شکست !
این دندونها هم فکر کنم فقط بیرون از فک قدرت نمائی میکنند واگرنه با این تست والا دندون باید هزار سال دووم داشته باشه و آخ نگه نه اینکه دائم یا خراب میشه یا میشکنه لب پر یا گوشه اش یه ..!
U-238
۰۹:۱۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
اولا انجمن دندانپزشکان ایران حق قانونی برای فعالیت ندارد دوما استحکام دندان باید حداکثر 350 کیلوگرم را تحمل کند در غیر این صورت فشار وارده به کندیل ها منتقل میشود و افراد را به جراحی بی مورد فک و صورت نیازمند میکند که در حال حاضر قشر مستضعف توان پرداخت هزینه هایش را ندارد.
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
خخخخ حالت خوبه ؟؟؟! میگی حداکثر باید350 کیلو گرم را تحمل کنه ، حالا مگه چی تابحال خوردی که بیش از 350 کیلو به هر دندان فشار وارد بخوای بکنی ؟؟! این یه تست بود نه اینکه قرار باشه 555 کیلو به دندان فشار بیاریم واصلا این فشار از کجا میتونه بیاد و چی میخوای بخوری که این فشار رو نیاز داشته باشه؟؟!
بابا تست بود ...! و فکرم نکنم کسی حتی پسته بسته و فندوق که مثلا 2-3..کیلو وزن میخواد برا شکشتنشون هم کسی این کارو انجام بده!
پس خیالت راحت دوست عزیز همون که گفتی مطمعن باش بیش از 350کیلوووو کسی به دندانش فشار نمیاره بخواد بیاره هم بایدفک هاش دستگاه پرس باشن !