سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری:

جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان‌های خوزستان با اشاره به اینکه تشکیل کار گروه‌های مشترک میان حوزه  و آموزش و پرورش  یک آغاز برای فعالیت‌های گسترده است، گفت: نگاه‌های جزیره‌ای موجب عدم موفقیت برنامه‌ها خواهد شد و باید با وحدت کلمه به راهبرد‌های دقیق دست پیدا کنیم.

او با عنوان اینکه همدلی و اتحاد، نقشه مشترک برای ارائه راه حل‌ها است، افزود: ارتباط پیوسته و مداومت در فعالیت‌ها ضرورت و توصیه قرآنی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تربیت را جبهه اصلی فعالیت ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش دانست و گفت: نسل آینده نسل سرنوشت ساز است و به همین دلیل سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است چرا که مسئله تربیت موضوعی عمیق و جدی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری  ادامه داد: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است که باید برای آن برنامه ریزی کرد، چرا که صیانت از جغرافیای فکری امری مهم است.

او، آموزش و پرورش  را بی نظیر‌ترین دستگاه کشور عنوان کرد و افزود: ائمه جمعه ظرفیت بسیار مهمی دارند و در کنار جامعه فرهنگیان  متعهد و فعال، سرمایه‌ای بزرگ برای استان خوزستان هستند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در کنار سند تحول بنیادین باید نقشه منطقه‌ای و استانی بر اساس اقتضائات انجام گیرد، گفت: نقش تشکیلات دانش آموزان در آموزش و پرورش  نقش تزئینی نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.