سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار می‌شود.

صمد نوتاش گفت: مسابقات فوتبال لیگ برتر استان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل برگزار و روز پنج شنبه ۴ اسفند این مسابقات آغاز می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام در اردبیل هیات فوتبال استان اردبیل هم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام برنامه‌ها و مسابقات خود را با این محوریت برگزار می‌کند.

نوتاش تصریح کرد: در حاشیه آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل از خانواده‌های شهدای والامقام تجلیل می‌شود و برنامه‌های مختلف فرهنگی هم در حاشیه مسابقات برگزار می‌شود.

او افزود: در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل ۱۰ تیم حضور خواهند داشت و برای راه یابی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات فوتبال و فوتسال استان در رده‌های مختلف برنامه ریزی شده تا به صورت منظم برگزار شود.

نوتاش از حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال استان در رده‌های مختلف در کشور خبر داد و افزود: برای برگزاری مسابقات کشور هم در اردبیل برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.