سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود آسفالت مشکلی برای ساکنین خیابان همت یزد

ساکنین محدوده خیابان همت واقع در میدان امام علی (ع)، از آسفالت نبودن معابر اصلی و فرعی این خیابان گلایه‌مند هستند.

اهالی خیابان همت می‌گویند: به علت آسفالت نبودن معابر این خیابان، سرویس مدارس دانش آموزان حاضر به تردد در این خیابان نیست، مشکلات گل و لای در زمستان و گردوخاک در تابستان از دیگر معضلات نبود آسفالت در این خیابان است.

کشفی شهردار منطقه چهار یزد گفت: عملیات سنگ جدول و زیر سازی آسفالت با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان در معابر این خیابان انجام شده است، اما به علت اجرای عملیات عمرانی دستگاه‌های خدمات رسان، پروژه فعلا متوقف شده است.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده مشخص گردید شرکت آبفای شهرستان یزد در برخی معابر فرعی این محل، در حال اجرای عملیات انشعاب آب می‌باشد که تا نیمه اسفندماه سال جاری به پایان می‌رسید.

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: بعد از اتمام عملیات دستگاه‌های خدمات رسان، بلافاصله عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی خیابان همت در محدوده میدان امام علی ع انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که بیش از ۵ سال است که اهالی خیابان همت با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و انتظار می‌رود با آسفالت معابر این خیابان، مشکل چندین ساله اهالی مرتفع گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۲۰:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
کشفی .امثال شماها که مسئولیت دارید مردم شما را روی کار اوردن و حالا هم با همین مردم لجبازی میکنید و تو این ا بدان ته این لجبازی ها ی امثال شماها سرطان وبه درک رفتن است خدا نترس های از خدا بیخبر اخ. خدا دلم داره از دست اینها پاره میشه تو سزاشون را. بده انشاالله
حمید
۲۰:۲۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اسفند 401 قول داده بود اسفالت خیابان همت تمام کند ولی ناراحت مصاحبه اهالی با شبکه تابان شده و الان اسفند 402 شده و کشفی رو دنده لج افتاد و اسفالت خ همت را تمام نکرده ترا خدا ببین چه کسانی دارن تو این مملکت زور میگن اقای کشفی و امثال تو اه وناله مردم تهش سرطان و به درک رفتنه زور گو ی از خدا نترس
حمید
۲۰:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
اسفند 401 قول داده بود اسفالت خیابان همت تمام کند ولی ناراحت مصاحبه اهالی با شبکه تابان شده و الان اسفند 402 شده و کشفی رو. نده لج افتاده. و اسفالت را تمام نکردن
حمید
۲۰:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
کشفی یک دروغگوی کذاب علی لعنت الله علی القوم المکذبین