سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته در یزد

دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی در آمایش سرزمینی به همت شهرداری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

 سید علی المدرسی دبیر پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی با اشاره به  منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و به ویژه درخواست معظم له مبنی بر توجه ویژه به بحث آمایش سرزمین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در حال حاضر چهار دوره همایش کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضایی (سنجش از راه دور و GIS) برگزار کرده است.

او با اشاره به مشارکت شهرداری شهر جهانی یزد در برگزاری پنجمین دوره از این همایش ملی گفت: علاوه بر برگزاری جهار دوره ملی این همایش یک دوره بین المللی نیز برگزار شده است.

دبیر پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی همچنین اظهار داشت: این همایش طی روز‌های سوم و چهارم اسفندماه با حضور دانشمندانی و اساتید برتر این حوزه از کشور‌های آلمان و استرالیا در طبقه سوم ساختمان دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.

علوم مکانی (سنجش از راه دور و GIS) در شرایط امروزی دایره گسترده‌ای از توانمندی‌ها را در مقابل بشر ایجاد نموده است و با سرعت بالا در حال توسعه کمی و کیفی از زوایای مختلف است.

پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی سوم و چهارم اسفندماه برگزار می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.