سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۶۸ درصدی زکات در البرز

مدیر کل کمیته امداد استان البرز گفت: جمع آوری زکات در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۶۸ درصد رشد داشته است.

محمدی فر در همایش علمی ،ترویجی و تکریمی زکات استان گفت هدف گذاری زکات استان در سال‌جاری۱۷۵میلیارد تومان ثبت شده بود که با پیگیری مبلغین و اقدام حسنه زکات دهندگان این رقم به۲۳۴میلیارد تومان افزایش یافته است و نشان از رشد ۱۶۸ درصدی دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در استان توسط ۵۸ مرکز تخصصی زکات، مراکز نیکوکاری، مبلغین و کمیته امداد جمع آوری شده است، افزود: آزادی زندانیان، ساخت مسکن برای مددجویان، اهدای جهیزیه، کمک هزینه های درمانی و تحصیلی کوشه ای از اقدامات حسنه ای است که از محل زکات انجام شده است.

او با اشاره به اهمیت پرداخت زکات در جامعه اسلامی و نقش موثری که در بهبود اقتصاد اسلامی خواهد داشت گفت: در این همایش اساتید حوزه‌های علوم اجتماعی و قرآنی به بیان پژوهش‌ها و دیدگاه‌های خود درباره موضوع زکات علی الخصوص روش‌های جذب و صرف زکات‌های مستحبی خواهند پرداخت و امید است با استفاده از این دیدگاه‌ها و نتایج عملی پژوهش‌ها و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان اتفاقات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد بیفتد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.