سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار تعاملی فرمانده هنگ مرزی سراوان با رئیس گمرک سراوان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از دیدار تعاملی این فرماندهی با رئیس گمرک آن شهرستان خبر داد.             

سرهنگ حسینعلی فراهی   فرمانده هنگ مرزی سراوان  بیان داشت: در این دیدار تعاملی با آقای " منوری " رئیس گمرک شهرستان سراوان به بحث و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات و راهبرد مرزبانی در تأمین امنیت گمرک پرداخته شد.

در این جلسه سرهنگ " فراهی " تعامل و همکاری  بین تمام دستگاه‌های دولتی را ضامن پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف دانست و بیان داشت: ما همواره با دوستان پرتلاشمان در اداره گمرک همکاری کرده و انتظار داریم که این همکاری گمرک با مرزداران بیش از پیش شود تا امنیت پایدار بهتر از گذشته برقرار شود.

فرمانده هنگ مرزی سراوان، مرزداران  را خادمان جامعه و ملت معرفی کرد و گفت: مهمترین و محوری‌ترین مأموریت مرزبانی، تأمین امنیت در حوزه مرز و استیفای حقوق مرزنشینان است و تعاملات حسنه با گمرک و عدم وجود موازی کاری، سبب کسب رضایت و آرامش مردم می‌شود؛ موضوعی که باید مد نظر همه ما باشد.

در ادامه این جلسه آقای " منوری " رئیس گمرک شهرستان سراوان عرض خداقوت به مرزداران و مرزبانان در حفظ و حراست از مرزها، از زحمات شبانه روزی پرسنل مرزبانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان این مجموعه در جهت رفع مشکلات گمرکی موجود و رسیدگی به موضوعات مطرح شده نیز میباشد.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.