سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بولتون برای مقابله با ترامپ در فکر انتخابات ۲۰۲۴ است

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا تاکید کرد برای مقابله با دونالد ترامپ، به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ می‌اندیشد.

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و نماینده پیشین این کشور در سازمان ملل متحد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گفت: برای مقابله با ترامپ، به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ می‌اندیشد.

براساس گزارش این شبکه آمریکایی، بولتون گفت: من به ورود به صحنه انتخابات (ریاست جمهوری آتی) فکر می‌کنم. من در سال ۲۰۱۶ به صورت جدی به بررسی این موضوع پرداختم و تصمیم گرفتم وارد عرصه نشوم. من به شدت نگران اظهارات چند هفته پیش دونالد ترامپ هستم که گفته است که قانون اساسی آمریکا باید باطل شود تا بتوان او را پیروز انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد. از پاسخ افرادی به این اظهارات راضی نبودم که به شرکت در انتخابات می‌اندیشند. فکر کردم باید به صورت جدی به این موضوع فکر کنم، زیرا پایان دادن به این فکر مهم است که نتایج انتخابات (ریاست جمهوری) ۲۰۲۰ را دزدیدند و یا اینکه دونالد ترامپ از وفاداری محافظه کاران یا جمهوریخواهان برخوردار است.

بولتون ادعا کرد: من در انتخابات نامزد نخواهم نشد مگر اینکه احساس کنم می‌توانم در انتخابات پیروز شوم. صرفاً برای اینکه خودم را نشان دهم وارد این عرصه نخواهم شود. این فرایند بسیار دشوار و طاقت فرساست. پیش از تصمیم گیری در این باره باید به صورت جدی همه ابعاد مسئله را بررسی کرد. الان در حال طی کردن این فرایند هستم.

او در پایان اعلام کرد: چند ماه آینده در این باره تصمیم گیری خواهم کرد. این فرایند از آنچه تصور می‌کردم کندتر است. افراد زیادی در حال بررسی این گزینه و ورود به این عرصه هستند. یک نکته که همه ما می‌خواهیم از آن اجتناب کنیم این است که شمار زیادی از نامزد‌ها در انتخابات حضور پیدا کنند و درنتیجه ترامپ بتواند از بین آن‌ها دربرود و نامزد نهایی حزب (جمهوریخواه) شود. فکر نمی‌کنم که درنهایت، او (ترامپ) نامزد نهایی حزب شود. اگر خدای ناکرده هم او نامزد حزب جمهوریخواه شود، بازهم پیروز نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.