سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بالگرد توانیر به گردنه چری و شاه منصوری

مدیرعامل توزیع برق چهارمحال و بختیاری از پرواز بالگرد شرکت توانیر برای بازدید هوایی از خطوط برق رسانی و پایداری شبکه برق در گردنه چری و شاه منصوری خبر داد.

مجید فرهزاد اظهار داشت: این بالگرد تا مرز خوزستان و لرستان برای شناسایی و رفع مشکل سقوط و کج شدن پایه‌های برق به پرواز درآمد.

وی افزود: با توجه به شدت رانش زمین در این مسیر، چند دکل ۲۰ کیلوولت دچار سقوط و کج شدگی شد که با انجام رزمایش، برق مشترکان از مسیر جایگزین تامین و شبکه پایدار است و همکاران نیز با وجود رانش شدید زمین درحال اصلاح خرابی‌ها هستند.



فرهزاد با اشاره به وابستگی فزاینده مردم به برق، اجرای تکالیف پدافند غیرعامل از سوی سایر مراکز خدمت رسان نسبت به تجهیز مراکز اولویت دار به دیزل ژنراتور‌ها، اضافه کرد: نقاط آسیب دیده شبکه طی سه تا چهار ساعت نخست حادثه از طریق رزمایش برقدار شد و اقدامات اصلاحی برای رفع خرابی‌ها همچنان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در منطقه فلارد پست ۶۳ کیلو ولت چند نوبت دچار قطعی شد که برق مشترکان را از طریق مانور تامین کردیم و با همت نیرو‌های شرکت برق منطقه‌ای در کوتاهترین زمان نسبت به رفع عیب از پست اقدام شد.

فرهزاد با اشاره به تداوم قطع راه دسترسی به ۱۳۰ روستا، از تلاش اکیپ‌های عملیاتی برای دسترسی به تاسیسات برق با پای پیاده خبر و ادامه داد: بعضی از این گروه‌ها تا ۱۷ کیلومتر پیاده روی کردند تا یک ترانس معیوب راراه اندازی کنند و برق مردم را تامین کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عبدالهی
۱۵:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
این شهرستان کوهستانی بام ایران و سرچشمه قله ها و کوههای بلند و سترگ و رودهای ملی کارون و دز و زاینده رود شایسته است که داری پایگاه هوایی مستقل باشد