سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید آیت الله فلاحتی از زندان لاکان رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز از بخش‌های مختلف زندان لاکان رشت بازدید کرد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز از بخش‌های اصلاح و تربیت نسوان و مردان، کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزایی زندان اعم از صنایع دستی، چوب بری، سنگ سازی، منبت کاری، کابینت سازی، جوراب بافی و پالت سازی زندان لاکان رشت بازدید کرد.

او همچنین با حضور در جمع برخی از زندانیان بر ضرورت بهره گیری از فرصت‌های تعلیمی و تربیتی موجود در زندان تأکید کرد و گفت: ابراز پشیمانی از خطا‌های گذشته و روی آوری به سوی یک زندگی سالم و اثربخش در بستر اراده‌ای قوی و توکل بر قدرت الهی حاصل می‌شود.

امام جمعه رشت همچنین مسئولان اجرایی استان را به حمایت از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان فرا خواند و افزود: تاکنون اقدامات اثربخشی برای حمایت از زندانیان در زندان مرکزی رشت انجام شده است.

او تصریح کرد: این اقدامات در ۲ بخش مولدسازی و اشتغال آفرینی و همچنین کارکرد‌های مناسب آموزشی - تربیتی عینیت یافته که شایسته تقدیر است.

رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان‌های گیلان نیز بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی را برای مولدسازی و اشتغال آفرینی زندانیان مستعد و علاقه‌مند از برنامه‌های در دست اجرای این اداره کل اعلام کرد.

او گفت: در همین راستا به سرمایه گذاران علاقه‌مند برای کارآفرینی زندانیان ۲ تا ۳ میلیارد تومان تسهیلات با بهره ۴ درصد اعطا و به هر زندانی هنر آموخته نیز همین تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.