سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکنان پایتخت انرژی خون بخشیدند

تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر با شعار "خون اهدا کنید زندگی ببخشید" در عسلویه حاضر و اقدام به خون‌گیری کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: بنا به درخواست‌های متعدد و با توجه به عدم وجود پایگاه دائمی انتقال خون در شهرستان و به‌منظور تأمین بخشی از خون مورد نیاز استان بوشهر و کشور تیم سیار سازمان انتقال خون در عسلویه حضور یافت.

شایسته نیا افزود: اهدای خون از سنت‌های حسنه‌ای است که سالیان سال در دنیا و کشور ما جاری است تا بدین‌وسیله خون و فرآورده‌های خونی به کسانی که نیازمند هستند برسد و مردم شهرستان عسلویه نیز به‌منظور حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی در این مسیر گام برداشتند.

او افزود: شهرستان عسلویه شاهد مشارکت پرشور و مسئولیت پذیرانه مردم به‌ویژه جوانان برای انجام این کار نجات‌بخش و انسان دوستانه است و امید است این امر خداپسندانه در شهرستان نهادینه گردد.

شایسته نیا اضافه کرد: خون شهروندان عسلویه همانند شهروندان سایر نقاط کشور پس از انجام آزمایش‌های مربوطه در بانک خون کشور ذخیره و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

پایگاه انتقال خون یک‌روزه شهرستان عسلویه در مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه برپا شد و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار عسلویه با همراهی رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن بازدید از روند انتقال خون از اعضای تیم سیار استان و دست‌اندرکاران راه‌اندازی این پایگاه تقدیر کردند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.