سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بارش‌ها در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه درپی بارش ها بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان وارد شده است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس بررسی اولیه گروه‌های های ارزیاب براثر بارش برف و باران بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان وارد شده که ۵۳۰ میلیارد تومان آن در بخش راه‌ها، ۷۰ میلیارد تومان در بخش برق و بقیه در بخش‌های کشاورزی، مسکن و معابر شهری است.


او در تشریح آخرین وضع امدادرسانی حادثه دیدگان از بارش‌های اخیر اظهار کرد: ماشین‌آلات کمکی با اولویت بازگشایی سایت‌های مخابراتی از مناطق مختلف استان به سمیرم اعزام‌شده است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برق ۲۵ سایت تلفن همراه در استان اصفهان به سبب شدت برف و کولاک قطع شده، ادامه داد: سایت مخابراتی خروس‌گلو در مرز جاده شهرضا-سمیرم، سایت دولت قرین با ۱۰ کیلومتر پوشش جاده، سایت‌های نرمه کوه و کلنجه کوه در وردشت و پادنای سمیرم با پوشش ۲۶ روستا و سایت مخابراتی در چنارورد چادگان با پوشش۴۰ روستا از سایت‌هایی هستند که باید به سرعت بازگشایی شوند.


شیشه‌فروش، سقوط ۷۰ پایه برق در سمیرم و ۲۰ تیر برق در روستای کمران فریدونشهر را از دیگر خسارت‌های بارش‌ها اعلام اضافه کرد: راه دسترسی به ۸۵ تا ۱۰۰ روستا هنوز بسته و ۱۵۰ روستا هم پر از برف است و باید برف روبی شود.


او با اشاره به اینکه همچنان راه ۷ روستای پشتکوه فریدونشهر بسته است گفت: ۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی از گروه رزمی مهندسی ۴۰ سپاه صاحب‌الزمان در حال بازگشایی راه‌های محور پشتکوه فریدونشهر دوم و گردنه کلوسه است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مورد آسیب شناسی مشکلات ناشی از بارش‌ها هم گفت: در زیرگذر‌های شهرضا، دهاقان به سمت شهرضا و نیز بهارستان آب بسیاری جمع شده بود که علت آن باید بررسی شود.
شیشه فروش افزود: فرسودگی ماشین آلات برف روبی از مشکلات دیگری است که خدمت رسانی را سخت‌تر می‌کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.