سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۳هزار بازرسی از نانوایی‌های قزوین انجام شد

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۳ هزار فقره بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان در نانوایی‌های استان انجام شد.

داوود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۳ هزار فقره بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف پیشگیری از تخلفات حوزه آرد و نان در نانوایی‌های استان انجام شده است و  متخلفان حوزه آرد و نان در پی گزارش بازرسی‌های جهاد کشاورزی به تعزیرات، ۱۷ میلیارد تومان جریمه شدند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ هزار فقره بازرسی از سوی بازرسان جهاد کشاورزی از اصناف ارایه دهنده مایحتاج عمومی و ارزاق در استان قزوین انجام شده است.

این مسوول گفت: روزانه بین ۶۰ تا ۱۰۰ فقره از بازرسی‌ها به پیگیری شکایات مردمی انجام شده مربوط به سامانه ۱۲۴ اختصاص دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه بازرسان جهاد کشاورزی در قالب هشت تیم به فعالیت می‌پردازند، افزود: چهار تیم صبح‌ها و چهار تیم نیز عصر‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌ها مشغول نظارت و بازرسی هستند.

نایب فرجی افزود: در زمینه نیروی انسانی و خودرو برای بازرسی از بازار کالا‌های اساسی کمبود داریم و نیازمند کمک هستیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد تقویت تیم‌های بازرسی از بازار کالا‌های اساسی در استان قزوین باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.