سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت عمومی جامعه برای مسئولان مهم است

فرماندار هندیجان گفت: با ارائه راهکار صحیح و اصولی می‌توان بسیاری از عواملی را که سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازد جلوگیری کرد.

عبدالحسن دریائی فرماندار هندیجان با تأکید بر ضرورت همکاری بین بخشی میان ادارات شهرستان برای رفع مشکلات بهداشتی از جمله آب شرب و تقویت سلامت عمومی گفت: با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار صحیح و اصولی می‌توان، از بسیاری از عواملی که سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند جلوگیری کرد.

او گفت: شرایط آب شرب روستایی از سوی مسئولین مربوطه بازدید شود و مسائل و مشکلات موجود از جمله مراحل رفع کدورت را مورد بررسی قرار دهند.

فرماندار هندیجان به مصوبات گذشته جلسات شورا هندیجان اشاره کرد و گفت: از مباحث دائمی شورای سلامت، مشکلات کشتارگاه این شهرستان بود که با چالش‌های دائمی از جمله آب گرم، دما سنج برای سردخانه و ... مواجه بود، با پیگیری‌ها و جلسات متعدد شهرداری در حال انجام امورات محوله است، اما همچنان گلایه‌ها از متولیان این مجموعه پا پرجا است و باتوجه به ایام پایانی سال نسبت به اتمام نواقص موجود باید در اسرع وقت اقدام شود.

 گفت: با توجه به بیماری‌های ناشی از آلودگی دفع زباله، شهرداری‌های شهر هندیجان و شهر زهره نسبت به جمع آوری روزانه زباله‌ها، لاستیک‌ها، نخاله‌ها اقدام و با سد معبر‌ها و مشاغل مزاحم در سطح شهر به صورت قانونی برخورد کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.