سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین و توزیع ۶۰۰ هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین آلات برف

۶۰۰ هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین آلات برف روب ادارات کمک رسان چهارمحال و بختیاری، در خدمات رسانی به بازفت و موگویی و سایر شهرستان‌های استان به موقع ارسال و توزیع شد.

ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز ماشین آلات برف روب ادارات کمک رسان استان، در خدمات رسانی به بازفت و موگویی و سایر شهرستان‌ها به موقع ارسال و توزیع شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی نامساعد در زمستان که مسدود شدن گردنه‌های ارتباطی، جاده‌های سخت گذر و محصور شدن روستا‌های بازفت و موگویی را به دلیل بارش برف در پی داشت، سوخت نفتگاز ماشین آلات برف روبی دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری‌ها و راهدای استان در جهت کمک رسانی به شهروندان و روستا‌های محصور شده در برف، تأمین و با ارسال به موقع توزیع شد.


بیشتر بخوانید


تیموری اضافه کرد: انبار نفت سردار شهید سلیمانی و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با فعالیت ۲۴ ساعته بدون توقف سوخت مورد نیاز استان را با وجود بارش برف سنگین تأمین نمودند.

وی ادامه داد: در بازفت، موگویی و همچنین مصرف کنندگان فرآورده‌های نفتی سایر شهرستان‌های استان سردسیر چهارمحال و بختیاری که شب و روز‌های بسیار سردی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه می‌کنند، در این زمستان با کمبود مواجه نبودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.