سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار نیروی اتظامی استان قزوین ؛

۲ کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید/کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه سی ام بهمن ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در آزاد راه قزوین- زنجان بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پراید با ۴ سرنشین به دلیل نامعلومی واژگون شده که در اثر این حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و سایر مجروحان توسط عوامل امدادی حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: متاسفانه یکی از مجروحان علیرغم تلاش‌های فراوان کادر درمان در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که با هماهنگی قضائی اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است، تأگید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین آغاز مسافرت‌های بین استانی در کشور، به رانندگان توصیه می‌شود از رانندگی در حالت خواب آلودگی خودداری کرده و حتما در طول مسیر در محل مناسبی برای استراحت توقف کنند.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوس

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران گشت کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک از مسافر اتوبوسباسگاه انتظامی کورانه در عوارضی شماره ۲ حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری را، برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، به یکی از مسافران مشکوک و او را از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم مسافر مورد نظر ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری شهروندان با پلیس در کاهش جرائم نقش به سزایی خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.