سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نرخ اقامت شب عید در خراسان رضوی نداریم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: نرخ اقامت در تعطیلات نوروز امسال در واحد‌های اقامتی رسمی استان هیچگونه افزایشی ندارد.

یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه واحد‌های اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاه های بوم گردی در نیمه دوم هر سال براساس مصوبات قانونی افزایش نرخ اقامت دارند، برای اقامت در شب عید مجاز به هیچگونه افزایش نرخی در این ایام نیستند.

او افزود: نرخ جدید اقامت در این واحد‌ها طی آبانماه امسال مصوب و به همه اعلام شده است بنابراین کلیه واحد‌های اقامتی ملزم به رعایت این نرخ هستند و هیچگونه افزایشی در اسفند ماه و یا فروردین سال آینده مجاز نیست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: مسافران و زائران به هیچ وجه نگرانی افزایش نرخ نباشند ضمن اینکه واحد‌های اقامتی مشهد و خراسان رضوی در کارنامه خود عملکرد مطلوب و رضایت بخشی را در ارائه خدمت به زائران داشته و دارند.

بیدخوری بیان کرد: هم اکنون ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت واحد‌های اقامتی رسمی در خراسان رضوی است که بیش از ۱۳۵ هزار نفر شب آن در مشهد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.