سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۱۶۴ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۶۴ سرمایه‌گذار طی یازده ماهه سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده است .

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۶۴ سرمایه‌گذار طی یازده ماهه سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب و برای ساخت واحد‌های تولیدی به آن‌ها ۷۲ هکتار زمین دارای زیرساخت واگذار شده است.

به گفته این مسوول، حجم سرمایه گذاری مربوط به سرمایه گذاران جذب شده در شهرک‌های صنعتی استان قزوین طی سال جاری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: با بهره برداری از طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای سه هزار و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد و بیش از این میزان نیز اشتغالزایی غیرمستقیم پیش بینی می‌شود.

صفاری در ادامه به شهرک‌های صنعتی تقاضامحور در استان قزوین طی سال جاری اشاره کرد و گفت: بیشترین حجم سرمایه گذاران جذب شده از حیث تعداد و میزان جذب سرمایه به ترتیب مربوط به شهرک‌های صنعتی قزوین (کوهین)، لیا، خرمدشت و حکیمیه بوده است.

این مسوول گفت: بیشترین میزان واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز امسال با ۱۴ هکتار به شهرک صنعتی حکیمیه اختصاص داشته است و شهرک صنعتی خرمدشت با ۱۴ هکتار و شهرک‌های صنعتی لیا و قزوین (کوهین) نیز با ۱۲ هکتار در ردیف‌های بعدی از این حیث قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تاکید بر اینکه بدون رشد و رونق سرمایه گذاری امکان تقویت تولید و اشتغال میسر نیست، اظهار کرد: تلاش داریم تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی استان، به سرمایه گذاری صنعتی در قزوین رونق ببخشیم.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.