سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان تغییر وزن قهرمان کشتی آزاد جهان مشخص شد

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان درباره اینکه چه زمانی وزنش را تغییر خواهد داد توضیحاتی را بیان کرد.

کامران قاسم پور دارنده ۲ مدال طلای رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در وزن ۹۲ کیلوگرم درباره اینکه چه برنامه‌ای برای آینده خود دارد گفت: من فعلا تمام تمرکزم را روی وزن ۹۲ کیلوگرم است، اما از آنجا که این وزن در المپیک وجود ندارد، مجبور به تغییر وزن هستم که در این خصوص بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان تصمیم خواهم گرفت.

وی درباره هفتمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که با قهرمانی تیم بانک شهر همراه شد نیز اظهار داشت: خداراشکر امسال بعد از چند سال وقفه، این مسابقات دوباره برگزار شد. ما با کادرفنی و کشتی گیران خوب توانستیم قهرمان شویم. ان شاءالله این مسابقات تداوم و قهرمانی‌های ما نیز ادامه داشته باشد.

قاسم‌پور در مورد حضور تیم روسیه در این مسابقات، گفت: روسیه در هر مسابقه‌ای، تیم‌های خوبی داشته است. امسال هم کشتی گیر‌ان خیلی خوبی آورده بود. حاجی مراد گاتسالوف مربی آن‌ها کشتی گیر بزرگی بوده، مسابقات حساس و هیجان انگیز بود که امیدوارم رضایت علاقه‌مندان به کشتی را جلب کرده باشد.

دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا در خاتمه با اشاره به حضور تماشاگران در سالن شهدای هفتم تیر تهران، خاطرنشان کرد: مردم عزیز همیشه از وقت و زندگی خودشان زدند و در سالن‌ها به ما دلگرمی دادند. تنور کشتی با حضور این عزیزان گرم می‌شود. آن‌ها باعث می‌شوند ما روحیه بگیریم و امیدوارم باز هم بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور ۶ تیم روز‌های ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در دیدار فینال این مسابقات، تیم بانک شهر ایران مقابل پادوبنی روسیه با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و قهرمان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.