سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سید جواد موسوی

آیین بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سید جواد موسوی در مسجد جامع ولی عصر (عج) شنبه بازار شهرستان فومن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کافی در مراسم گرامیداشت شهید سید جواد موسوی در گلزار شهدای شنبه بازار فومن با تبیین مقام شامخ شهدا گفت: شهیدان برای امنیت و اقتدار کشور با نثار خون پاکشان اجازه ندادند یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد و امروز وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

او با بیان اینکه دشمنان در این برهه از زمان با جنگ ترکیبی اسلام و انقلاب را نشانه گرفته اند، افزود: ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند که نمونه بارز آن حضور حماسی و پرشور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

در مراسم گرامیداشت شهید سید جواد موسوی و یادواره ۱۴ شهید شنبه بازار فومن در مسجد جامع ولی عصر (عج) این روستا همچنین ابوذر روحی سرود «سلام فرمانده» را اجرا کرد.

شهید سید جواد موسوی؛ از خط شکنان شجاع عملیات والفجر ۸ در سال‌های دفاع مقدس و از گردان امام حسین (ع) لشکر ۲۵ کربلا بود که روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی اروندکنار (فاو) به شهادت رسید.

هر ساله جمع کثیری از مردم گیلان و سایر استان‌ها در روز‌های مختلف سال به خصوص اعیاد، تعطیلات و ایام شهادت ائمه اطهار (ع) و روز‌های پایانی بهمن ماه به مناسبت سالگرد شهادت این شهید مطرح و نام آور فومن به گلزار شهدای روستای شنبه بازار این شهرستان می‌روند و یادش را گرامی می‌دارند.

شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.