سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی از سرو سیمین ۷ بازدید می‌کند

سعد القدومی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی در سفر به ایران قرار است از هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر دیدن کند.

سعد القدومی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی در سفر به ایران از هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر ( معروف به سرو سیمین ۷) بازدید به عمل خواهد آورد.

او همچنین از آثار نمایشگاه این دوره از جشنواره بازدید خواهد کرد و ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از مسئولان و مقامات کشورمان از جمله مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم اختتامیه جشنواره سرو سیمین ۷، که روز پنجشنبه چهارم اسفند در محل برج میلاد تهران برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

سعد القدومی در سفر خود به ایران همچنین به بررسی ظرفیت‌های کشورمان در حوزه صنایع‌دستی خواهد پرداخت و به چند شهر دیگر از جمله شهر‌های نامزد کسب عناوین جهانی سفر می‌کند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی فجر از ۲۶ بهمن الی ۴ اسفند در محل موزه ملی ایران در حال برگزاری است. 

سعد القدومی پس از درگذشت رئیس فقید شورای جهانی صنایع دستی، توسط هیئت اجرایی آن شورا در ۲۵ می‌سال ۲۰۲۱ منصوب شد و کار خود را آغاز کرد و سپس در جلسه فوق العاده مجمع عمومی شورای مذکور مورخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ رسما به عنوان ریاست شورای جهانی صنایع دستی تا پایان دوره فعلی یعنی تا سال ۲۰۲۴ منصوب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.