سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال وقوع بهمن در برخی مسیرهای ارتباطی زنجان وجود دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان به احتمال وقوع بهمن در برخی جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: مسافران برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

هادی نظری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: با توجه به این موضوع، کاربران جاده ای احتیاط‌های لازم را مد نظر قرار دهند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی اضافه کرد: احتمال وقوع بهمن در مسیرهای دندی- تخت سلیمان، قشلاجوق- قره ناس- یاستی قلعه، پنج کیلومتر پایانی محور پری- علم کندی، راه روستایی کاکا، محور تقی کندی- زنگین و راه روستایی خوئین- بایچه باغ وجود داد.

این مسوول از مسافران خواست با کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، نکات لازم را مورد توجه داشته باشند و از همه مهمتر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

به گفته نظری، گروه راهداری در گردنه های کوهستانی و سخت گذر استان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات می‌دهند.

هم اکنون ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.