سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ از طریق نهادهای حمایتی در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ از طریق نهادهای حمایتی در سطح استان خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد افزود: ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ برای بیش از ۴۵۰۰ طرح خوداشتغالی و کارفرمایی استان از طریق کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل از بررسی روند جذب تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان خبر داد و گفت: ارائه تسهیلات به طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی در راستای هدف‌گذاری نقشه راه جامع اشتغال استان اردبیل دارای اهمیت است.

عبداللهی عابد افزود: در همین راستا طی سال جاری ۴۰۰میلیارد تومان تسهیلات از محل جزء یک بند ب تبصره ۱۶ از طریق کمیته امداد و بهزیستی به بیش از ۴۵۰۰ طرح پرداخت شده و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته، پرداخت باقی‌مانده تسهیلات از این محل نیز تا پایان سال مورد تأکید است.

او تصریح کرد: با توجه به بررسی هفتگی روند پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶، تلاش بیش‌تر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای تسریع در عملیات ثبت‌نام، تأیید و پرداخت ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.