سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه آموزش و پرورش مازندران در خصوص رفتار معلم قائم شهری

آموزش و پرورش مازندران در خصوص رفتار معلم یکی از مدارس غیردولتی مازندران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فیلمی از یک مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان قائمشهر چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که در آن هم‌خوانی آهنگ مبتذل توسط تعدادی از دانش آموزان در این مدرسه را نشان می‌دهد که به دنبال آن مدیر کل آموزش و پرورش مازندران دیروز اعلام کرده بود برخورد اداری لازم انجام شد و ضمن قطع همکاری با معلم، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.

 آموزش و پرورش استان مازندران امروز اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد که متن آن به شرح زیر است.

با توجه به اهمیت و حساسیت مدرسه و ماموریت آموزش و پرورش در جهت آگاهی بخشی و تعلیم ارزش‌های انسانی، نقش مربیان و معلمان در تبیین و تشریح و تربیت اخلاقی و انسانی دانش آموزان مخصوصاً در دوره ابتدایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و بر کسی پوشیده نیست که آموزش و پرورش در الگوسازی و تربیت انسانی‌هایی کارامد و مسئولیت پذیر در تراز انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

لازم به ذکر است اگر در مدرسه‌ای رفتار غیر حرفه‌ای از معلمی سر بزند، طبیعی است، آموزش و پرورش طبق ضوابط و مقررات در خصوص آن فرد و مدرسه تصمیم گیری نماید و این خواسته بحق مردم شریف ایران است که در لحظه لحظه شکل گیری شخصیت دانش آموزان، از روح و جان امید‌های ارزشمند این دیار پر گهر امانتداری و حفاظت گردد.

در مورد مسئله‌ی مدرسه مورد نظر تنها برخورد صورت گرفته به خاطر پخش موسیقی یا استفاده از روش‌های فرح بخش تدریس نبوده است، بلکه فعالیت‌هایی همچون «آغاز با نشاط» که تاکید بر ساماندهی مراسم صبحگاه مدارس با رویکرد استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان داشته و یا طرح «سه دقیقه با نشاط» که در کلاس درس موجب ایجاد موجی از شور و نشاط در دانش آموزان می‌گردد با قوت و به شکل وسیعی در حال اجرا می‌باشد.

ایجاد رشته‌های تخصصی موسیقی در هنرستان ها، برگزاری سرود‌های همگانی و گروهی و همچنین برگزاری دوره‌ها و جشنواره‌های روش‌های برتر تدریس با رویکرد آموزش روش‌های خلاقانه و اثربخش تدریس نیز از دیگر اقدامات تحول آفرین در آموزش و پرورش استان است که خود مبین نگرش این نظام پویا در مسیر ایجاد رشد و پیشرفت در مسیر هدایت و تعالی دانش آموزان عزیز است.

مع الوصف با توجه به اینکه مدیر مدرسه طی نامه ای؛ کتباً درخواست تجدید نظر و مساعدت در خصوص ادامه همکاری این معلم را نموده اند و معلم مربوطه هم با اعلام ندامت و اذعان به عدم توجه به آثار سوء شانیت بخشی به برخی رفتار‌های غیر اخلاقی و هنجار شکن موجود در متن این ترانه، درخواست مساعدت جهت جبران اتفاقات اخیر را داشته است، تجدید نظر خواهی آنان با حضور همه اعضای شورای نظارت مطرح و در خصوص ادامه همکاری وی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است از آنجائیکه یکی از وظایف اصلی شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی، نظارت وارزیابی بر امور تربیتی و آموزشی مدارس غیردولتی می‌باشد.

به همین منظور دراسرع وقت موضوع تجدید نظر خواهی این معلم و مدیر در شورای نظارت، با حضور تمامی اعضاء مطرح و با نگاه رافت اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امید است با تلاش‌های بی وقفه و تأثیرگذار معلمان عزیز و ارزشمند شاهد برداشتن گام‌هایی بلند در جهت شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان و پرورش مدیرانی ارزنده برای آینده این کشور باصلابت باشیم.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲۲
در انتظار بررسی: ۰
گلادیاتور
۱۵:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
اونهایی که این معلم رو نکوهش می کنتد و تومجازی فاز روشنفکری بر میدارند،تو دنیای واقعی پشیزی حساب نمی شید،چنان از تعلیم و تربیت و فرهنگ حرف می زنید که ادم فکر میکنه با فیلسوف طرفه.شماها سالهاست تو دنیا جزو افسرده ترین،وجزو بدبخت ترین جنبندگان روی خاک محسوب میشید.واسه این همه حماقت وحقارت باید اشک ریخت
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
یه سوال از آموزش پرورش.
آیا امثال این معلمان هم حقوق میگیرن؟آیا مشمول طرح رتبه بندی میشن؟
اگر جواب بله باشه باید فاتحه آموزش و تربیت بچه ها رو خوند
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
معلمی که بجای ادبیات و اشعار پرشکوه فارسی سراغ ترانه اراذل اوباشی گانگستر شهر آمل بره باید اخراج بشه
چه بلایی سراها اومده که اشعار فردوسی و سعدی و مولوی و حافظه سنایی و نظامی و عطاروشهریار و صدها ستاره درخشان ادبیات رو ول کردیم و عاشق تتلو و گانگستر شدیم؟واقعا چمون شده؟
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
بابا این داستان و ول کنید از گرانی بگید که همه رو بدبخت کرد
ناشناس
۲۱:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
در پاسخ به افرادی که خودشون رو به حماقت زدند. برای شاد کردن دیگران راه های زیادی هست. آیا همشون توجیه دارند و از نظر شما مجازه؟ دوم اینکه این همه آهنگ و شعر شاد هست چرا محتوای هنجارشکن و اراجیف مبتذل رو عادی سازی میکنید؟ به این میگن مغلطه و ماله کشی. میگن جنگ نرم، عادی سازی. فرهنگ شوخی بردار نیست که ملعبه دست امثال شما بشه. میراث فرهنگی ما نباید بازیچه امثال این افراد بی توجه بشه. یکی باید اینها رو تربیت کنه.
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
طرف حسابم با اون دسته اس که میگن مگه معلم چه کرد شما که طرفدار معلمی ، اگر بچه شما هم با این متن ترانه میامد منزل و ورد زبونش میشد راضی بودی ، متن آهنگ کاملا نامتاسبه متتتتن آهنگ مخصوصا برای بچه ها چون زمینه و تاثیر پذیریشون از آهنگ و معلمشون زیاده .
مهدی قربی
۱۶:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
میدونین اون بنده خدا چقدر حقوق میگیره؟!فقط یکو نیم ملیون تومن درماه!!
حسین
۰۹:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام هنوز خواب بچگیمو با اون معلممونو میبینم وحشت میکنم اگه معلم های ما هم گنگستر بودن شاید الان ما هم مهندسی دکتری می‌شدیم حیف از جوانی ما
اصغر
۰۹:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
واقعا هیتلر راست گفته«قانون مثل تار عنکبوت می ماند و توان شکار مگسها را دارد و بزرگترها به راحتی از آن عبور می کنند»
ناشناس
۰۷:۵۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
میخواسته دل دانش آموزان را شاد کنه گناه که نکرده انشالله خدا هوا تو داشته باشه
ناشناس
۲۱:۵۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
اون مواد فروشه هم میخواد ملت رو از این مسائل و مشکلات زمونه دور کنه و ببره هپروت. یه کم آرامش بده ملت. اون عرق فروش و مطرب و فحشا خونه هم میخواد مردم رو سرزنده کنه و نشاط اجتماعی رو افزایش بده! بیا پایین عزیزم، کجا داری سیر میکنی؟ یه وقتی به خودت میای که دیگه چیزی از بنیان های خانوادگی و اجتماعی نمونده. چالش فرهنگی یک مسأله یک شبه نیست که دکمه غلط کردن داشته باشه، نسل ها رو نابود میکنه.
علیرضا
۰۷:۴۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
رفتار این معلم برای شادی وتدریس بهتر با شیوه ای که جذاب تر هست و برای درک دانش اموزان مورد پسند انها هست
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
اگر برای شادی بچه ها و روح با نشاط باشه باید به متنی که خونده میشه هم دقت کنند تا ذهن بچه های معصوم به کج راه نره
ناشناس
۰۷:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
بریدخودتونوجمع کنین معلم بنده خداخواسته جو کلاس عوض بشه همش نمیشه گریه زاری کرد تواین مملکت بزارین یکمم مردمو) شادی کنن(
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
چرا یه عده مثل امثال تو مغلطه میکنید. دیگه هیچ آهنگ و شعری نیست که باید این اراجیف رو بخونند؟
مردم رو... فرض کردید..
همش ماله کشی...
آلبانی نشین
ناشناس
۰۶:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
فقط دل چند تا دانش آموز رو با خلاقیت شاد کرده
نوید بلوچ
۰۵:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
واقعا براتون متاسفم معلم یه اشتباه کوچیک انجام داد ملت بزرگش کردن و بنده خدا چقد معذرت خواست آخرش این بابا
ناشناس
۰۲:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
معلمی که داشته از کار و زمانی که باید برای درس و تربیت صحیح بچه ها صرف میکرده ، می دزدیده ! خیانت در کار
ناشناس
۱۸:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم
نظرتون کاملا درست هست
ناشناس
۰۲:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
خرمان که نزده آتش
ناشناس
۰۱:۴۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
همه چی درست شده فقط مونده بود این بنده خدا اخراج بشه که الحمدلله شد و تمام مشکلات مملکت حل شد
ناشناس
۰۱:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
چقدر سخت گیر حالا مگه چی شده آسمان به زمین آمده ،؟
ناشناس
۰۱:۰۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
حال شما همه چیزتون دورسته این اشتباه بابا جمع کنید ای مسخره بازی رو مشقی ها
ش
۰۰:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
اکثر نظرات حکایت ازاین داره که دل ها یا برای معلم می سوزه این که ببخشند یا مقایسه با دیگر اتفاقات وجرائم،کمتر کسی به تربیت دانش اموز اهمیت می دهد.
شادی به هر قیمتی که نباید باشد؟!!!
خشت اول چون نهد معمار کج
تا ثریا می رود دیوار کج
ناشناس
۰۰:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
به نظر من زمانی شما می تونی به کار این معلم ایراد بگیری که اولاً همه اون بچه ها در خانواده های مذهبی بزرگ شده باشن و تو خونه هاشون ماهواره و ویدیو و دی وی دی و کامپیوتر نداشته باشند و از همه مهمتر از این مدل آهنگ ها گوش نکرده باشن در صورتیکه اگه دقت میکردین همه بچه ها حفظ بودن آهنگ رو و دقیق لب خونی می کردن و معلم حداقل تو این مورد هدفش شاد کردن و آهنگ گروهی اجرا کردن بود و در انتخاب نوع آهنگ با محیط کلاس یکم کارش ایراد داشت نه در حدی که از کار بیکار بشه و مجوز مدرسه لغو بشه و ...اینقدر قضیه رو کش بدن والا اینهمه دزدی و اختلاس و فساد اداری تو کشور هست اگه د. همه موارد اینقدر سخت گیری می شد کار به اینجا نمی کشید
مجیدعباسی
۰۰:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
همه بچه هادارن ازحفظ میخونن نشون میده این اهنگ ها دربتن جام
عه جای دارن این خانم معلم که بهشون یاد نداده
اسی
۰۰:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
تندیس خنده دار ترین جک امسال میرسد به آموزش و پروش
واقعا فکر کردین آموزش و پروش بخاطر بچه ها و تربیتشون اینکارو کرده؟
فقط بخاطر اینکه مسخرشون نکنن اینکارو کرده وگرنه دانش آموزان عزیز اصلا براشون اهمیت ندارن
نه داشتن و نه خواهند داشت
ناشناس
۰۰:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
مدیر کل آموزش و پرورش چرا ایشون را اخراج کنند.مگه بنده خدا چیکار کردند؟
اختلاس که نکردند؟
ناشناس
۰۰:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
با سلام از آموزش و پرورش تقاضا دارم البته نظر خودمه و گرنه صاحب اختیارید .این مسائل را کاری نکنین اغتشاشگران ازش سوئ استفاده کنن . و قضیه را کش ندین معلم مورد نظر را ببخشین و قیل و قال قضیه را جمعش کنین
سروش
۲۳:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
آیا شاد بودن جرم؟
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ما در استانمان استاندار دلسوز و مهربانی داریم بنده ک۷۴ سالم از عمرم میگذره استانداری به اینصورت انقلابی و کاری ندیدم استاندار مدیری را با مسامحه کاری برکنار می کنه ندیدم مردم بزرگوار ساری قدر این شخص را بدانید اگر شکایتی بدستش برسه ببیند حق با شماست بخدای‌ یگانه فورا عمل میکنه بنده هیچ نیازی به ایشان ندارم ولی آنچه که حق است خواسته ما انقلابی ۵۷ است عمل میکند مردم شریف ساری قدر را بدانید
دانش اموز
۲۳:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
شما الان در آموزش وپرورش وتعلیم دانش اموزان هیچ برنامه درستی ندارید برنامه ۴۰سال پیش ادامه داره ضمن اینکه تمام بچه ها بیسواد بالا میان بابرنامه ۳،۳،نمیدونم ۴،۳،۳ برنامه بعدی شمااستخدام نهضتی هایی بود که در سواد خودشون مونده بودن سیستم تعلیم واموزش بروز نیست حالا بخاطر شعر مدرسه رو ببندید اخراج کنیدباز صورت مسئله پاک شد مثل بقیه کاراتون،،مشکل فرهنگ واقتصاد واجتماع ومذهب و...خیلی وقته مسولان نابود کردن
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
فقط دانش اموزان را شاد کرده
ناشناس
۰۲:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
فروشنده مواد مخدر هم کارشو اینجوری توجیح میکنه
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
بگیرید اعدامش کنید حتما تمام مشکلات جامعه حل میشن نمیدونم چرا این همه مسولین بی کفایت دارن خلاف میکنن پدرملت درآوردن کسی نیست پیگری کنه اینقدر سریع کسی نیست مردم زیر گرونی هرروزه دارن میمرن کسی نیست جوابگو نیست حالا یه شعر موسیقی شده پیراهن عثملن کاش کسی بود عدالت اجرا میکرد واقعی
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مشکل مملکت این آهنگ خوندنها نیست فکرهای فاسد مسئولین و ترس اینکه صندلیشون رو ازشون بگیرنه و اگر نه با خوندن شعرو آواز هیچی تغییر نمیکنه جز روحیه اون بچه ها حالا شما که مسئولین برو میانگین نمرات این دانش آموزان و سطح رضایت آموزشی خانواده اارو در بیار خودت متوجه میشی کدوم روش تو رشد و پیشرفت بچه ها جوابگو هستش بسه دیگه با این طرز فکرهای معلولتون گند زدین به همه چیز.
سجاد
۲۳:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
با سلام به همه
دوستان عزیز اینکه ایشان کاری انجام دادند بخاطر معنای منفی آهنگ تاثیر منفی به کلاس خواهد داشت باید طبق قانون برخورد بشه
اما اگر قراره ایشان را اخراج نمایید پس باید نقطه عطفی باشه تا قوه قضائیه به تمام و کمال همه ارکان دولت و جامعه را طبق قانون برخورد قاطع نماید تا جامعه پاک بشه
با یک گل بهار نمیشه
باید کل جامعه تحت تاثیر این برخورد جدی و بدون تعارف قوه قضائیه باشد از جز پایین تا بالای بالا نظارت کنند و ناموسا برخورد قانونی نمایند.این همان چیزیه که همه میخوان.
والسلام
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مشکل مردم ما همین معلمه و باید اعدام گردد
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام بنده خدا این معلم معذرت خواهی کرده من یک ایثارگردر زمان جنگ از شما مدیر محترم آموزش پرورش استان مازندران خواهش میکنم ایشان را عفو نماید تا بگردد به محل خدمتش
یاس
۲۳:۰۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
به مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بفرمائید آقای مدیر کل وزارتخانه شما خیلی وقته وظیفه اصلی خودش رو فراموش کرده وقتی فرهنگ و هویت و اصالت ایرانی رو میزارین کنار نتیجه اون بی هویتی جوانان ایرانی و گرایش به فرهنگ غرب اون هم از نوع مبتدلش است با اخراج یک معلم مشکل حل نمیشه برادر
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام
کاش یخته منصفانه وعاقلانه نظر می دادید
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خدایا شکر هیچ مشکلی نداریم ومملکلت گل وبلبل وفقط همین خانم معلم خطا کاربود که تنبیه شد آفرین که ای قدر حواستون به همه چیز وهمه کس هست
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
فقط دروغ پرورش میابد چون ....
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
من و همسرم دو معلول هستیم بدون خونه بدون یه شغل کاش به فکر ما معلولان بودید
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
من پیشنهاد می دهم که این خانم معلم از طرف کسانی مجازات شود که خودشان گناه واشتباهی انجام نداده باشند اگر چنین شخص معصومی پیدا شد بیاید این خانم معلم رامجازات کنه رطب خورده منع رطب کی کند بابا شما مسئولین گناهانی مرتکب می شوید که باید بدست همین خانم معلم مجازات شوید
اصفهانی
۲۳:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این چه حرف چرندی است
مجرم مجرم است
یاید مجازات شود
خصوصا معلم که باید الگو باشد
مجرمان جامعه از برخی این معلمان بی دین الگو گرفته اند متاسفانه
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چه جالبه توی قم دانش آموزان دارن با گازناشناخته مسموم وفلج و...میشن انگار دارن روشون آزمایش می کنن چون ۳ماهه که صداشو در نیاوردن حال‌ام که صدای اولیا درومده استاندار با یه سری کله گنده ها جلسه گذشته الکی میگه هیچی نیس رئیس آموزش پرورش میگه مهم نیس بقیه مسولین مربوطه همینطور میگن فوبیاس وهیچ کار موثری انجام ندادن هر روزم یه سری بچه جلو چشممون مسموم میشن وعوارض ناجوری از این گاز بوجود اومده ولی هیچکی مسئولیتی قبول نمی کنن اونوقت برای یه اهنگ شاد خوندن بچه ها چه سریع العمل شدن دست به جیب شدن و کارت قرمز میدن اینجا مهم بچه وجودش نیست مهم سیاست وخط قرمزای خودشونه
راحیل
۲۲:۵۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
بزارید حداقل این بچه ها از کودکیشون یه خاطره خوش داشته باشن.اون معلم بنده خدا چه گناهی داره که تو یه روز مسئولین محترم به این نتیجه رسیدن که حق این معلم اخراجه.چطور تو یه روز این تصمیم رو در مورد زندگی یه انسان گرفتید.
حسن
۲۲:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خجالت بکشین مملکتو فحشااو اختلاسو دزدی پر کرد اینا دنبال پرتغال فروش میگردن
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کجاش خراب بود از نظر شماها شادی مردم و کودکان ایران که خوشحالیشون برای شماها مهم نیست شماها فقط به دنبال حذف شادی و سرور مردم هستین
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ایکاش تو ایران یه انسان هم پیدا میشد که به عملکرد ضعیف مسولین سرو سامان بدهد و بساط باند بازی و فامیل بازی و فساد را بگیره
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
باسلام اگر آموزس وپروش ودانشگاه فرهنگیان توجه ودقت درشناخت نیروهایی که ارزش وقداست معلم را حفظ نمایند داشته باشند. باچنین معلمین مواجه نبودیم وقتی استاد دانشگاه فرهنگیان استادی را جهت تربیت معلمین بکار میگیرد.که این استاد ازتعداد زیادی از فرهنگیان کلاهبردی می کند که یکی ازآنان خود بنده هستم بامبغ بالایی را یکماه گرفت .وباوجود اینکه استاد بود غیبش زد وبامراجعه جواب گفتند ماخبری ازاو نداریم .خوب این چنین اساتید برای پرورش معلم که برای فرزندان این مرز بوم تربیت تربیت می شوند خدا داند چه می شود.
Man
۲۲:۴۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
براش بهتر هم شد دونی آموزش پرورش رفت توی باشگاه نساجی خوش به حالش.
رضا
۲۲:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کاش به جای گیر دادن به ی چیز ساده و معمولی دنبال درست کردن مشکلات بزرگتری بودیم که داره زندگی خیلیا رو نابود میکنه دلار سر به فلک کشیده فقر ..اختلاف طبقاتی .. ....
ش
۲۲:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
با سلام و احترام، معلم حتما قبل از قبول حرفه معلمی،حتما باید خودش با قوانین تعلیم وتربیت اگاهی داشته باشد،داشتن مدرک کافی نیست ،اگر راه ورسم کلاس داری را یاد گرفته باشد هم می تواند کلاس راشاد نگه دارد ، وهم مطلبش را تفهیم کند،
این همه متن های زیبا وپرمفهوم واین همه شعرهای زیاد پر مفهوم از شاعران خوب چه گذشته وغیره ،
پس یک معلم قبل از ورود به کلاس باید راه وروش خود را درتعلیم وتربیت مشخص کند.ودران مسیر حرکت کند ،مثل یک راننده اگر مسیر نا مشخص باشد،وخودش کلاس دار نباشد ،هر دانش اموز اورا به راهی هدایت. خواهد کرد وسر درگم خواهد شد.

معلمی که دریک کلاس ومدرسه ،اشتباه،کندومورد مواخذه قرار بگیرد
ادامه همکاری در ان مدرسه وکلاس بر رای خود معلم مشکل خواهد بود،

نظر یک معلم باز نشسته
عرشیا
۲۲:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
بابا ابن اهنگ اگه مبتذل بود که مجوز پخش نمیدادند بعد کجا تو قائم شهر این اهنگ پخش تو مازندران
ناشناس
۰۷:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
زیرزمینیه
میرزا کریم
۲۲:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
حالا چی به شما میرسه....
آخه حقوق این خانم مگه چقدره....که حالا باید
جوابگو باشه ...دلار نزدیک پنجاه هزار تومان شده
کسی جوابگو نیست
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا هرچیزی که بر خلاف شما باشد سریع نیاز به بررسی دارد چون با مزاج شما خوش نمی اید اختلاس پارتی رشوه دو رویی مفاسد اقتصادی از نطر شما جرم نیست جواب خدا را چه طور می دهید
ایران
۲۳:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
رحمت بر هفت جدت. این شد حرف حساب
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
حلالت
ناشناس
۰۲:۲۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
دزدی از زمان و تلف کردن وقت بچه هایی که به مدرسه اومدن واسه درس خوندن و تربیت صحیح چی ؟ این خودش خیانت در شغل نیست ؟ یه کم چشاتو باز کن و ازخواب بیدار شو بعد حرف بزن
سیدعلی اصغر حسینی
۲۲:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کاش درمورداختلاس گران هم به نظرمردم اهمیت داده وبه این سرعت اقدامی انقلابی میکردین ،زورتان به معلم بیچاره رسیده.معلم راعشق به معلمی نگاه داشته نه حقوق چندرغازی که میدهید.
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
به نظر بنده قبل از برخورد با این خانم معلم باید قوه قضائیه برود سراغ
خواننده و گروهی که با او همکاری داشتند وبابرخوردقاطع با چنین خواننده بی حیایی درس عبرتی مثل توماج صالحی به آوردند
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این معلم بهترین کار ممکن را کرده ، درود به شرف معلم
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
معلم جوان وبی تجربه بوده دختر ایرانه ببخشید ناامیدش نکنید همه اشتباه میکنن معلم عزیزه احترام داره
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
والادوره مااگ ی حرف زشت همکلاسیابهم میزدن معلم فورا ازنمره های درس کم میکردن حالا برای نشاط دانش اموزا میان اهنگایی ک همش کلمات نامتعارف و زشت داره روپخش میکنن این فقط نشون دهنده ضعف وبی کفایتیه اموزش پروش هستوبس معلوم شدک ازریشه خرابه والکی نظام اموزشی کشوربهم ریخته نیس
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
واقعا ،خیلی خیلی زشته...یعنی این خانم ،محتوا و کلمات بی ادبانه ی این ترانه ی مبتذل و نمیدونسته..مگه میشه...چندتا بچه دبستانی، این کلمات و به زبان بیادن!!!والله برای بزرگترها هم، خیلی زشته
برنوند
۲۲:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
مشکلات مملکت بیشتر از اینهاست.
ازاین حوالی
۲۲:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
برخوردبااین معلم دلسوزواقعان که یک اشتباه بزرگ هستش این معلم مهربون خواسته که حاله بچه هاروتوی این وضعیت عوض کنه ونبایداینجورباهاش برخوردبشه بایدتوی سیستم اموزپرورش تغییرایجادبشه واین خودش میتونه سرااغازاتفاق های خوب باشه
ناشناس
۰۰:۴۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
چی میگی حالت خوبہ ۔۔ کسی با موسیقی مخالفت نکردہ محتوا و معنی شعرش افتضاح بودہ
ابراهیم
۲۱:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
الان که این اطلاعیه رو خودنم متوجه شدم آموزش و پرورش چه رسالت سنگینی همراه با آموزش صحیح داره: چگونه شاد زیستن، مسئولیت پذیری، اخلاق مداری، متعهد بودن، همکاری، رفتار صحیح، هم زیستی و ... البته تقصیری ندارن که بیشتر نمیتونن چون فرزند ما در ۲۴ ساعت حداکثر ۳ ساعت مفید تو مدرسه ست
عبدلاه ازقم
۲۱:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خیلی‌ها داخل این مملکت کارهای ناشایست انجام می دهند وبیخیال درحال انجام کارهستند
حالا ازبخت بداین بندخدا ولی بهترین کار تذکر وسرکار باشند
خداوکیلی خانواده این بنده خدا نارحت نشن
آوا
۲۱:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام کاش در مورد اختلاس ها هم به این سرعت عمل میشد دیواری از معلم کوتاه تر پیدا نمیشه واقعا متاسفم کاش همه تخلفاتی که به این مردم زیان می رساند با این عجله برخورد می کردید
A
۲۱:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
اون دسته که میگن مدرسه خانه دوم دهه نود وچهارصد فضای مجازی خونه اول و دوم بعد مدرسه تنبیه معلم واخراجش فقط یک حرکت نمایشی اصل مسئله مشکلات دیگر
معلم
۲۱:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ابتدا عصبانی میشن ولی همینکه گفت ببخشین همه تسلیم شدن
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
تا زمانی که آموزش و پرورش تحت تاثیر هیجانات آنی مردم عادی قرار بگیرموفق نمی شه واز اصل تعلیم وتربیت دور میشه تا موسس مدارس پولی از خوش راضی نگهداره حتی اگر خلاف قوانین خود آموزش و پرورش باشه
علی غفاری
۲۱:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
به نظر من معلم آموزش لازم ندیده .بعد من وکیلم البته وکیل ایثارگران.خواهشن این مطلب مدنظر نگهدارید برخی دنبال یه احضار یه هستند بخاطر پناهندگی.
منصف
۲۱:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
امشب تو خیابون بانوی جوانی رو دیدم که یک فرغون پلاستیک جمع کرده بود و به علت سرمای شدید با چند تا چوب تو یک حلبی آتیش روشن کرده بود که آتیش به پلاستیکهاش سرایت کرد و همش سوخت و همه رهگذران فقط نظاره گر بودند و هیچ مسئول و وزارتخانه ای ککش هم نگزید و عواطف هیچ مسلمانی هم جریحه دار نشد اگر ایشون بجای همون خانم معلم توی کلاس بودند به نظرتون بهتر نبود پس چرا به مسائل مهمتر واکنش نشان نمی دهید و وقتی که باید صرف خدمت به ملت شود رو صرف چرت و پرت می کنید
عسل
۲۱:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام کار معلم رو تایید نمیکنم ولی معلم خواسته حال وهوای کلاس رو عوض کنه این بنده خدا اینقدر صداقت داشته که اومده داخل اینستا گذاشته خیلی معلم های هستند که با دانش اموز قلیون و رقص برگزار میکنند معلوم نیست خودشونم لو نمیدن ای کاش با اونایی اقتصاد کشور و بیکاری جوانان و گرانی رو بوجود آوردند اینجوری برخوردمیکردین.
خدا باهتون هست خانم معلم مهم نیت شماست که خواستین حال و هوای دانش اموزان رو عوض کنی نه چیز دیگه .
ش
۲۲:۵۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
معلم اموزش دیده ودارای معلومات با جملات وکلمات ومطالب بسیار درست وپر مفهوم وزیب می تواند هوای کلاس را عوض کند.
خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
۲۱:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ایجاد کلاس شاد خوبه ولی ایناانگاربلاگر هستن تامعلم
بیتا
۲۱:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
پارتی داشته باش دیگه هیچی نداشته باش
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کسانی که با ادامه اشتباهات خود یک ملت را در تحریمها بدبخت کرده و وضعیت اقتصاد کشور را با سیاست اشتباه خود به این روز انداختند بیشتر مقصرند و باید کنار گذاشته شوند یا این معلم با یک همخوانی با شاگردان؟
التماس تفکر
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
چرا در مورد مسمومیت دانش آموزا حساسیت بخرج نمیدن
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
یک مسئله ساده نمی‌تونید حل کنید باید همه دنیا در موردش حرف بزنن تا به خودتون بیایید. چشم ندارین یک خان دختر شاد با دانش آموزان شادن. این بنده خدا هیچ قصدی از خوندن این ترانه نداشته.جلو هرچیزی بگیرید مثل سرطان از یک طرف دیگش میزنه بیرون. با این وضعیت معیشتی و گرانی که ساختید ملت عقده کردن
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
باسلام واحترام : خانم معلم محترمی که مسئولیت پرورش فرزندان مارا داشت اشتباهی مرتکب شد ، پی به اشتباهش برد عذرخواهی نمود، ان شاءالله شورای عالی تصمیم به بخشش وادامه هم کاری دهند ،مشکل در جای دیگر است بادیدن بعضی از نظریات دوستان متوجه می شویم که بعضی اصلا آشنا با نظام آموزشی نیستند ومسائل مختلف را قاطی می نمایند ، دوزدی ،اختلاس، مال مردم خوردن و....بعضی ها دلیل به اشتباه بعضی دیگر نمی شود اگر قرار باشد در یک جامعه همه خود را با اعمال دیگران مقایسه کنیم دیگر آن جامعه پابرجا نمی ماند ، مسلما در هرجامعه ای فردی است که بالاترین ناهنجاری را مرتکب می شود واحتمالا از قانون فرارهم کرده (آمریکا هزاران نفر را با بمب اتمی کشت آیا مجازات شد؟ - حال هرکس جنایتی مرتکب شود بگوید چون آمریکا نشد ، من هم باید نشوم.اما در خصوص موسیقی ونشاط، بازی فیلم و... درامر آموزش، خیلی خوب است ولی عقلا والدین فهیم می دانند چه نوع موسیقی وچه نوع نشاط وچه نوع فیلم وچه نوع بازی برای فرزندانمان خوب باشد تا از ما نسلی بیرون بیاید که فردا هنجارشکن جامعه نباشد .
اس
۲۳:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
حرفتون حق
شهروند
۲۰:۵۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خطای مسیول کجا و مبتذل خوانی معلم کجا
البته این معلم شایدهمون مسیول روتربیت میکنه ....
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این خانم معلم را بایدبخشید و نصیحت و راهنمایی کرد نه اخراج خانواده ی شهید
ضد منافق
۲۰:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
طرف موسیقی ضد ارزشی گذاشته برای یه مشت بچه بیچاره که قراره سر کلاس این ریاضی یاد بگیرند خوب این یعنی چی؟
مجید عباسی
۰۰:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
این بنده خدا که یادشون نداده همشون کلمه به کلمه از حفظ میخونن توخونه دانش آموزا همه این آهنگا پخش میشه نه آهنگای جناب ابوذر....
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
تشکر از اقدام اداره آموزش و پرورش
دانش آموزان امانات الهی هستند نه بازیچه دست هر انسان بی شرم و گستاخ و دور از ایمان
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
اگر بچه خودتون بود جای معلم بود همین حرفو می‌زدید شاید اون بنده خدا هم نیست بد و شومی نداشته اطلاعات کافی نداشته
چرا
۲۰:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ایجاد یک محیط با نشاط و داشتن یک مربی سرزنده و سرحال حق دانش آموزان هست.اگه بچه ی من داخل اون کلاس بود،خیلی هم خوشحال میشدم.بچه ها هر روز صبح با اشتیاق بیشتری به مدرسه میومدن و یادگیری بهتر انجام میشد.اصلا احتیاج به توبیخ و یا قطع همکاری هم نیست.عالیه عالی
قلی
۲۰:۲۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این. معلم پارتی داره وگرنه خیلی ازمعلمهاهستن که خطایشان کمترازاین خانم است ولی اخراج شدن
نیاز بلوچ
۲۰:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
دراینکه هدف معلم ایجادشور ونشاط درکلاس درسه شکی نیست اما چرا فیلم میگیره درفضای مجازی پخش میکنه اون هم آهنگی که دراین کشور به ظاهراسلامی ممنوعه چرا مدرک میذاری از کارت؟میتونستی سالها بااین شیوه درس بدی وخاطرات زیبایی برای بچه ها رقم بزنی ولی بخاطر چن تا فالور آبکی گندزدی به احساسات بچه مردم
ناشناس
۰۲:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
اول با خودت فکر کن شو و نشاط یعنی چی ؟ یعنی هر چی ؟
حمیدرضا
۲۰:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام حساسیت زیادباعث مشکلات روحی ناراحتی مردم معلمان میشودهرحرکتی رابرجسته نکنیدومدیرمدرسه برای هرمعلم یک جاسوس نگذاردومشکل رادرمدرسه باتذکروتعهد حل میکردورسانه ای وجهانی نمیشدودرحال حاضرشرکتهای بزرگی باحقوق چندبرابری بالادنبال جذب معلم مدرسه هستند
Seyed
۲۰:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
پنج تا بچه پنج دقیقه توحال خودشان وفضای شادکودکانه بایک معلم خوش اخلاق،این همه هحمه وای دادوفغان؟
دراین اوضاع شکننده کشوروگرانی ،بااین رفتارهای بدوبچه گانه حضرات بهانه ای دیگرودشمن شادی دیگررارقم نزنید.
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
در انتظار بررسی، انتشار یافته، خب گزینه برخلاف میل ما بود رو هم به گزینه هاتون اضافه کنید
علی کریمی
۲۰:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کار معلم خیلی هم خوب بوده
رضا
۲۰:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام
لطفآ با این سرعت که معلم خطاکارو اخراج کردین مدیران بی لیاقت مملکتو که مملکت را به لجن کشیدنند اخراج کنیید باتشکر
علی
۲۱:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
خودشون که نمیتونن خودشون رو اخراج کنن
1380
۲۰:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
با سلام به نظر من که تدریس دروس با آهنگ و ریتم مناسب خیلی هم خوبه و بیشتر در ذهن بچه ها ماندگار میشه اما این آهنگ محتوای مناسبی ندارد و در مورد ارتکاب جنایت است اما احتیاج به اخراج معلم نیست
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
باسلام ای کاش بامسئولین که این همه اختلاس وبی کفایتی کردن توی این کشوراسلامی انجام میدن برخوردی انجام میشدنه یه معلم خوب که هدفش شادکردن بچه های که هیچی ازخوب بدمتوجه نیستن بوده
احمد
۱۹:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
معلمی آهنگ گذاشته مسئولین میگند چون تاثیر منفی رو تربیت دانش اموزان گذاشته معلم باید اخراج بشه. خب اون مسئولینی که با تصمیمات نابخردانه باعث بدبختی میلیونها نفر از ملت شدن اونا چی؟
ناشناس
۰۲:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
معلم هم مسئوله
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
از تیپ طرف مشخص هست که روحیه معلمی نداره،پس بایستی به شغل مورد علاقه اش برود
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
اینکه این معلم عزیز پی به اشتباهشون بردن و ابراز پشیمانی کردند خیلی خوب و بجاست اما ایکاش آموزش و پرورش قدری دقیق تر و محترمانه تر با آبروی افراد برخورد بکنه .من خودم معلم مدارس غیردولتی هستم تمام معلمان از فیلتر آموزش و پرورش می‌گذرند.
در باره موضوع این خانم معلم باید جهت پیکان را سمت آموزش و پرورش گرفت بعنوان متصدی ارزشیابی معلمان و یا سمت تجربه کم معلم؟
علی
۱۹:۳۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
یعنی این موضوع بی اهمیت رو انقدر بزرگ کردن که مشکلات بزرگ آموزش و پرورش در مقابل آن هیچ هست مسولین محترم لطفا به وظایف مهمتر رسیدگی نمایند
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کاش وقتی عکس زنی که تا کمر تو سطل اشغاله را می دید به این سرعت واکنش نشون می دادید و اون مسول را اخراج می کردید
S
۱۹:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
کار بدی نکرد
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
نظرات بعضی از نظر دهندگان عزیز از روی احسا سات می باشد امااین خانم معلم محترم با مطالب درست ازاشتباهی که بوجود امد عذرخواهی کرد بنظرم این فرزند خوب مازندران شخص باسواد وفهیم می باشد وراحت دهان یاوه گویان جراید معاند داخلی وخارجی را چسپ دوقلو زده تا بیشتر ازاین ساز وطبل ودهول نزنند
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
از دستگاهتون اخراجش کنید،از کشور که نمی تونید درش کنید.ایران وطن اوست.
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
دستگاه ها زودتر از این باید پاک و تطهیر می شدند تا این مضران روشنفکر جامعه مملکت را به گند نکشیده اند
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این ھمہ معلم متعھد کہ بہ کار گرفتہ نمیشن بعد ی افرادی رو بہ کار میگیرن کہ مغزشون کلا رد دادہ البتہ بعضی ھا ھم از روی غرض و مرض این کار رو میکنن
بچہ ھای مردم رو افرادی باید تعلیم بدن کہ متعھد باشن انسانی کہ دین و اعتقاد درست و حسابی داشتہ باشہ میدونہ بچہ ھا امانتن و در امانت خیانت نمیکنہ
اینگونہ افراد ندامتشون بدرد خودشون میخورہ
انسان بالغ خوب میدونہ چی غلطی داشتہ میکردہ
بنده خدا
۱۳:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
با همین روش بدون شاخص و حرمت شکنی پیش بروید قطعاً دشمن به خواستش که جابجایی مرزهای حیا و عفت است خواهد رسید
مرز یعنی جدا کننده کجاست در این موضوع ؟؟؟
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
ندامت فایده ای ندارد این معلم با اخراج شود این خانم میتواند در کارخانه کار کند وبا ابزار واشباء سر کار داشته باشد ولی در جای نمتواند کار کند که با انسان سرکار داشته باشد
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
شماخبرنداری باشگاه نساجی خانم رواستخدام کردرفت
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
فهم و شعورم آرزوست
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
فهم وشعورم آرزوست
کارمند
۱۲:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
همیشه در همه جا یکنفر فدای کوتاهی مسئولان میشود اینجا معلم زحمت کش مقصر نیست . مقصران جامعه باید استعفا بدهند نه اینکه در خانه بنشینند وحقوق ۵۵ میلیونی حلال بگیرن.