سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواداری که به رمزدیل لگد زده بود اتهامش را پذیرفت

یکی از هوادار تاتنهام که به دلیل حمله به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در دربی لندن دستگیر شده بود اتهامش را پذیرفت.

در جریان دیدار دو تیم آرسنال و تاتنهام در روز ۱۵ ژانویه یک هوادار باشگاه تاتنهام در پایان مسابقه دستگیر و به حمله و لگد زدن به آرون رمزدیل، سنگربان آرسنال، متهم شد. آن دیدار با پیروزی ۲-۰ آرسنال به پایان رسید.

امروز این هوادار ۳۵ ساله تاتنهام که نامش جوزف واتز اعلام شده در مقابل دادگاه قرار گرفت و بعد از شنیدن اتهام ضرب و جرح در مقابل دادگاه این اتهام را پذیرفت.

باشگاه تاتنهام بعد از دیدار یک ماه پیش مقابل آرسنال اعلام کرد از تهاجم یکی از هوادارانش به دروازه‌بان آرسنال متأسف است و آن را به هیچ عنون قابل قبول نمی‌داند. تاتنهام قول داده بود که علیه این هوادار اقدامات لازم را انجام خواهد داد و از جمله حضور او را در استادیوم تاتنهام هاتسپر ممنوع خواهد کرد.

تاتنهام سپس با پلیس لندن همکاری کرد تا واتز را شناسایی و دستگیر کند. این هوادار ۳۵ ساله خودش را از روی سکو‌ها به کنار زمین رساند تا بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه آرون رمزدیل را با لگد بزند.

رمزدیل که در جریان مسابقه چند بار ناجی دروازه آرسنال شد و در پیروزی ۲-۰ این تیم نقش مهمی داشت بعد از به صدا در آمدن سوت پایان در حال حرکت به سمت دروازه خودی بود تا یک بطری آب بردارد که ناگهان با هجوم این هوادار تاتنهام مواجه شد.

برچسب ها: رمزدیل ، تاتنهام ، هوادار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.