سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بالای مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه موقت کرمانشاه به مشارکت بالای مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت : این راهپیمایی نشان داد مردم ما پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حجت الاسلام احمد خانلری امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کرمانشاه، به حضور حماسی و پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت : حضور عظیم و میلیونی مردم کشورمان در راهپیمایی امسال حاکی از این است که آن‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به آن وفادار هستند.

وی ادامه داد: مردم ما از اقوام و مذاهب مختلف با حضور گسترده خود در این راهپیمایی وحدت ملی کشور را به نمایش گذاشتند و اینگونه نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

خانلری با تاکید براینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خود را به انقلاب ادا کردند، اعلام کرد: در این راستا مسئولین هم باید تلاش کنند که به خاطر خون شهدا و وفاداری مردم به نظام و انقلاب در کارهایشان کوتاهی نداشته باشند و جهادگرانه کار کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: ترور شخصیت‌های مهم کشوری، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی تنها بخشی از توطئه‌های دشمن است که طی دهه‌های گذشته با رهبری مدبرانه امام (ره) و مقام معظم رهبری و مردم متدین و ولایتمدار ایران خنثی شده است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری دشمن را بشناسیم و دشمنی‌هایش را برای مردم و نسل جدید آشکار کنیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه به وقوع زلزله مهیب در دو کشور ترکیه و سوریه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تحریم‌های آمریکا باعث شده تا امدادرسانی و کمک رسانی به مردم سوریه با محدودیت مواجه شود که نشان می‌دهد غربی‌ها برای موضوعی به نام حقوق بشر ارزش قائل نیستند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.