سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های  هرمزگان

امامان جمعه شهرستان های هرمزگان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و با تبریک عید مبعث و گفت: رسالت پیامبر (ص) هدایت جهانی انسان‌هاست.

نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم با قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن امسال مردم با حضور خود و هدایت‌های هوشمندانه رهبری معظم انقلاب باز هم دشمن در جنگ رسانه‌ای علیه مردم ایران شکست خورد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی از گران شدن کرایه شناورها، زیاد بودن عوارض و کم بودن کمک به مردم قشم در تردد‌های دریایی انتقاد کرد و گفت: باید توجه بیشتری به ساکنین قشم شود.

نماز جمعه اهل سنت قشم 

امام جمعه اهل سنت قشم گفت: مسئولان قشم باید زیر ساخت های لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی را فراهم کنند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی گفت: صف‌های طولانی در اسکله شهید ذاکری و معطلی ساکنان جزیره در این صف‌ها در زمان اوج ورود و خروج گردشگران گلایه مردم را به همراه داشته و باید برای آن چاره اندیشی شود.

 نماز جمعه بشاگرد 

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن گفت: این پیروزی غرور آفرین ملت ایران در مقابل دشمن وظیفه مسئولان را در خدمتگزاری به مردم سنگین‌تر می‌کند.

 نماز جمعه پارسیان 

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به راهپیمایی تاریخی و تماشایی ملت ایران در ۲۲ بهمن گفت: این راهپیمایی نماد عزت، وحدت، همدلی و انسجام مردم شریف در پارسیان بود که همه اقشار و سنین برادرانه و مومنانه با همدلی و بصیرت به میدان آمدند.

حجت السلام محمد بارانی گفت: این حضور نماد لطف الهی و تاثیر خون پاک شهیدان خصوصا شهدای مظلوم امنیت بود.

 نماز جمعه سیریک 

امام جمعه شهرستان سیریک با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام گفت: یکی از جلوه‌های رحمت الهی بعثت است، خداوند انسان را دوست داشت پس انبیأ و اولیا و اهل بیت را برای هدایت او فرستاد.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: مسئولان باید در جامعه رحمت داشته باشند، زیرا اگر رحمت وجود نداشته باشد، نمی‌توانند کار کنند در واقع رحمت جایگزین عمل نیست بلکه نتیجه عمل است.

نماز جمعه بندرلنگه 

حجت الاسلام فقیهی فرد امام جمعه‌ی موقت بندرلنگه با تبریک و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به کشور چین گفت: کشور‌های مستقل باید با هم رابطه داشته باشد و ایران و چین دو کشور مستقل هستند که می‌توانند با سرمایه گذاری و پیشرفت‌های اقتصادی راه ترقی را هموار کنند.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه 

شیخ مسعود راهبر خطیب جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به اینکه انسان در برابر مصیبت باید صبور و خویشتن دار باشد گفت: مسلمان باید در برابر مصیبت‌ها و مشکلات خود را بخدا بسپارد و ناشکری و کفران نعمت نکند.

نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده شکست محاسبات دشمن بود و نشان داد دشمن، مردم بی نظیر ایران را نمی‌شناسد.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: آنچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از هر چیز به چشم می‌آمد حضور کمی و کیفی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و دهه نودی بود که در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف اصلی دشمن بودند.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: مردم ایران در روز ۲۲ بهمن با تمام مشکلات اقتصادی به صحنه آمده و این پیام را به مسئولان مخابره کردند که همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام فتح الله بهزادی با اشاره به جایگاه و شان روز مبعث گفت: خداوند حضرت محمدمصطفی (ص) را برای هدایت جامعه و خروج انسان‌ها از جهالت به پیامبری مبعوث کرد.

 نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه موقت بندرخمیر با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور جلوه روشن بر شکست محاسبات دشمن بود.

حجت الاسلام سعید سالاری گفت: ملت ایران الگوی مقاومت، در تاریخ معاصر است بنابراین روز ۲۲ بهمن امسال روز پیروزی مردم در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی است.

نماز جمعه رودان

امام جمعه موقت رودان گفت: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با ولایت و نمایش بصیرت و ولایت مداری مردم فهیم و انقلابی ایران است.

حجت الاسلام رضا مهدوی گفت: باید به کسانی که ژست روشنفکری می‌گیرند و نظام را به برگزاری رفراندوم دعوت می‌کنند بگوییم پیام حضور ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور در میدان حمایت از نظام اسلامی و اطاعت از رهبری است که مصداق همان رفراندوم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.