سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبارهای مبل وقالی زرند، منتظر جرقه‌ای برای آتش سوزی

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زرند گفت: لازمه داشتن شهری ایمن؛ همکاری شهروندان و کسبه در رعایت نکات ایمنی است.

کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند به منظور بررسی مسائل و مشکلات مراکز عرضه مبل و قالی و کارگاه‌های تولید از این مکان‌ها بازدید کردند.

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مبل، قالی و فرش در سطح شهر زرند با اعلام اینکه برای داشتن شهر ایمن، همه باید مسائل ایمنی را رعایت کنند، گفت: فرقی ندارد ساختمانی مسکونی باشد یا تجاری و یا دولتی اگر مسائل ایمنی و انبار داری در این مکان‌ها رعایت نشود، حادثه‌ای جبران ناپذیر شهر را در برخواهد گرفت.

او حضور کارشناسان آتش نشانی و بازرسی از مکان‌های مختلف شهر را در راستای ایمن سازی شهر عنوان کرد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده متوجه شدیم ایراداتی وجود دارد که با یک پیشگیری کوچک می‌توان از یک حادثه و بحران بزرگ جلوگیری کرد.

بخشی ضمن نگرانی از وضعیت انبارداری این مکان‌ها با اعلام اینکه این فضا‌ها منتظر جرقه‌ای برای آتش سوزی می‌باشند گفت: اکثر مغازه‌های بازدید شده فاقد رعایت نکات ایمنی و اصول اولیه انبار داری می‌باشند که این امر می‌تواند زمینه ساز مشکلات زیادی برای مغازه داران و حتی شهروندان باشد.

او نبود کپسول‌های آتش نشانی، وضعیت انبار داری نامناسب، نبود سیستم اعلام حریق، نداشتن سیستم برق کشی مناسب و استاندارد، عدم دسترسی لازم در زمان بحران را از جمله مشکلات این واحد‌ها ذکر کرد.

او افزود:کسبه و مغازه داران شهر زرند اگر به فکر حفظ سرمایه‌های خود هستند باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی زرند تصریح کرد: از مدیران و مسئولین شهرستان می‌خواهیم با اختصاص زمین‌های مناسب در اطراف شهر به متقاضیان و کسبه؛ علاوه بر کمک به تولیدات شهرستان ایمنی را به شهروندان زرندی هدیه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.