سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

پیوند بین نسلی آحاد ملت ایران از ویژگی‌های راهپیمایی۲۲ بهمن امسال بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از ویژگی‌های راهپیمایی۲۲ بهمن امسال، پیوند بین نسلی بین آحاد ملت ایران بود، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در کنار سایر نسل‌های انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی کم نظیر مردم ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن، گفت: این روز یک روز تاریخی است که در تقویم ما ثبت خواهد شد که به نوبه خود از مردم ایران اسلامی و ایلام که عزت آفریدند، غیرت ملی و دینی خود را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های راهپیمایی۲۲ بهمن امسال، پیوند بین نسلی بین آحاد ملت ایران بود، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در کنار سایر نسل‌های انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و هزینه‌های دشمن در ایجاد فاصله در بین نسل‌های جدید و انقلاب، نتیجه معکوس داد و حضور در ۲۲ بهمن امسال حضور با شناخت، آگاهانه و تحلیل و برخواسته از وحدت و همدلی بود و همه آحاد برای پشتیبانی و حمایت از نظام به میدان آمدند.

وی ادامه داد: نظامی که در راس آن ولایت فقیه باشد، گمشده دنیای امروز است، نظام ولایت فقیه بهترین نظام حاکم در دنیا است و اگر حاکمان و مردمان امروز دنیا بدانند که ولایت و عدالت فقیه یعنی چه، تقوا و دلسوزی که ولایت فقیه دارد یعنی چه، خواسته و ناخواسته عاشق نظام ولایت فقیه خواهند شد، البته این حضور مردم برای مسئولین و کارگزاران تکلیف بیشتری ایجاد می‌کند، مردم مشکل تورم، گرانی، بیکاری و برخی تبعیض‌ها را دارند، اما نظام برای آنان مهم‌تر است و به صحنه آمدند و مسئولان احساس نکنند که مردم به وضع موجود راضی هستند.

امام جمعه ایلام گفت: مردم ما مردمی هستند که در روز‌های سخت که احساس خطر کنند پای کار هستند، اما مسئولان باید تلاش کنند از ظرفیت فوق العاده‌ای که در کشور وجود دارد، مشکلات را حل و بار سنگین تورم و گرانی را از دوش مردم بردارند.

وی با اشاره به اینکه سفر ریاست جمهوری به چین نقطه عطفی در روابط ما با دنیا و دیپلماسی کشور است، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا یک زمانی اعلام کرد که هر کس با ما نیست بر علیه ماست و این اعلام تک قطبی بودن دنیا و کدخدا بودن آمریکا در دنیا بود، اما با چنین روابطی از جمله ارتباط ایران با روسیه و چین، با جمعیت زیاد و باز شدن بازار‌های تجاری و اقتصادی، هم موجب شکستن تحریم‌ها شده و هم اعلام زوال تک قطبی بودن دنیا است.

وی با بیان اینکه مردم دنیا می‌خواهند خودشان باشد و سروری به عنوان آمریکا نداشته باشند، مطرح کرد: امید است این روابط گسترش پیدا کند و پیمان‌های بین دو کشور ایران و چین، به نفع مردم و ایران و چین و سایر کشور‌ها هم خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به حلول ماه مبارک شعبان، گفت: بایستی در ماه معظم شعبان، خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم، صفات رذیله‌ای که داریم کاهش داد و از بین ببریم و مزین به فضائلی شویم تا شایستگی به ورود به ماه مبارک رمضان را پیدا کنیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.