سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار تملک دارایی سمنان در لایحه بودجه سال آینده با ۵۲ درصد افزایش پیش‌بینی شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به مصوبه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش دارد.

نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان ابراز کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان سمنان در لایحه بودجه سال آینده نسبت به مصوبه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش دارد.

وی تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقتصاد محور شدن بودجه ریزی برای تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان یادآور شد: توجه به پیشرفت اقتصادی همراه با عدالت، امنیت غذایی و بهبود معیشت مردم، اصلاح ساختار بودجه و ایجاد شفافیت در درآمدها، از جمله ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ است.

اعتبار تملک دارایی سمنان در لایحه بودجه سال آینده با ۵۲ درصد افزایش پیش‌بینی شد


مالکی اضافه کرد: جلب سرمایه عمومی و خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، اصلاح الگوی کشت موضوعات مرتبط با آب و خشکسالی، توجه به طرح‌های مهم و اثرگذار اقتصادی و رعایت آمایش سرزمین و توجه به خانواده و بانوان، از دیگر موارد مهم و سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است که در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته شد.

استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.