سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح تغییر در میزان برداشت بنزین به اصفهان رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرایی شدن طرح جدید میزان برداشت بنزین سهمیه‌ای و آزاد در استان خبر داد.

عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از اجرایی شدن طرح جدید میزان برداشت بنزین سهمیه‌ای و آزاد خبر خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی ۴۰ لیتر بنزین برای هر چهار ساعت و حداکثر سه بار در شبانه‌روز است.

او، مدیریت مصرف، جلوگیری از قاچاق سوخت و ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی را از اهداف این طرح بیان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان ادامه داد: در این طرح برای کارت‌های سوخت آزاد نیز که در اختیار جایگاه‌داران قرار دارد، هر بار امکان سوخت‌گیری ۳۰ لیتر بنزین وجود دارد.

 

گیتی‌منش با تاکید بر اینکه سهمیه بنزین ماهیانه خودرو‌ها هیچ تغییری نکرده، گفت: اجرای این طرح از ماه‌ها قبل در بسیاری از استان‌ها شروع شده بود و اصفهان جزو آخرین استان‌هایی است که این طرح در آن اجرا می‌شود.


او با بیان اینکه به طور معمول بیشتر مردم در هر بار سوخت‌گیری کمتر از ۴۰ لیتر بنزین دریافت می‌کنند، تاکید کرد: اینکه در برخی از شبکه‌های اجتماعی گفته شده این محدودیت برای هر بار سوخت‌گیری در ۲۴ ساعت است صحت ندارد بلکه سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی ۴۰ لیتر بنزین برای هر چهار ساعت و حداکثر سه بار در شبانه‌روز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.