سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان غربی ۳ هزار و ۳۱۰ هکتار بافت فرسوده دارد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: کل مساحت بافت فرسوده استان ۳ هزار و ۳۱۰ هکتار است که از این میزان ۴۱۷ هکتار در ارومیه قرار دارد.

محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اینکه ۴.۲ درصد کل محدوده ارومیه در داخل بافت فرسوده قرار دارد، گفت: ۱۵. ۱۱ درصد از محدوه شهری استان در داخل محدوده بافت فرسوده است.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی توسط راه و شهرسازی استان در راستای حمایت از ساخت و ساز‌های مردمی و نوسازی بافت‌های فرسوده در سالجاری نیز افزود: امسال ۳۱۶ واحد در قالب ۱۵۸ فقره پروژه برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

حمزه لو ادامه داد: از ۳۱۶ واحد معرفی شده به بانک‌های عامل ۲۳۷ واحد در قالب ۸۹ پروژه، تسهیلاتی به میزان ۶۹۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال عقد قرارداد و پرداخت شده است.

حمزه‌لو گفت: امسال همچنین با هدف ساماندهی محدوده باز آفرینی شهری ۷۵۰ تن قیر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر آذربایجان‌غربی توزیع شد.

مدیر کل راه و شهر‌سازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: قیر تخصیصی برای بهسازی و آسفالت معابر سکونتگاه‌های غیر رسمی استان از محل اعتبارات شرکت ملی بازآفرینی شهری به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.