سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منفجر کردن خانه‌های مبارزان فلسطینی یعنی ناتوانی کامل رژیم اشغالگر

سخنگوی جنبش حماس گفت جنایت منفجر کردن خانه‌های مبارزان، نشان دهنده ناتوانی کامل این رژیم در متوقف کردن ما در میدان نبرد است.

«عبداللطیف القانوع» در بیانیه‌ای گفت: اقدام نیرو‌های اشغالگر صهیونیست در منفجر کردن خانه‌های مبارزان قهرمان فلسطینی و جدیدترین مورد آن خانه شهید «محمد کمال الجعبری» جنایت وحشیانه و نشانه ورشکستگی این رژیم و سران دولت فاشیست آن و همچنین نشانه ناتوانی کامل این رژیم در متوقف کردن انقلاب ملت ما در میدان نبرد است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، وی اظهار داشت: تاکید می‌کنیم ادامه سیاست تخریب خانه‌های مبارزان توسط اشغالگران و پافشاری کابینه افراطی شهرک نشینان بر اجرای این سیاست وحشیانه و نژاد پرستی و تشدید جنایت ملت ما را نخواهد ترساند وعزم و اراده آن‌ها را تضعیف نخواهد کرد و همچنین اعتماد آن‌ها را به مقاومت به عنوان راه آزادی و بازگشت به سرزمین خود متزلزل نخواهد کرد و انتفاضه فزاینده ملت ما را در همه عرصه‌های میهن متوقف نخواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس افزود: از دعوت‌های مردمی برای مخالفت با سیاست تخریب خانه‌های فلسطینیان و مقابله با آن با همه امکانات قدردانی می‌کنیم.

عبداللطیف القانوع خاطر نشان کرد: از همه فرزندان فلسطین در سراسر کرانه باختری و قدس می‌خواهیم در پاسخ به ندای قدس و مسجد الاقصی و برای گرفتن انتقام خون شهدا، وفاداری به جانفشانی‌های آن‌ها و مقابله با اشغالگران و مشتی شهرک نشین، مقاومت و عملیات قهرمانانه خود را تشدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.