سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد قاطعانه پلیس کردستان با سارقان

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سارقان امنیت روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، گفت: با اشراف اطلاعاتی سارقان دستگیر و برخورد قاطعانه می شود.

سردار علی آزادی از اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان است که پلیس برای این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار دارد و این طرح در استان به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.

 فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به تاکیدات فرمانده فراجا در خصوص اقدام ضربتی برای مقابله با سارقان و نا امن کنندگان جامعه، افزود: این مهم یکی از مطالبات بحق مردم است که جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی کردستان با جان و دل برای آن تلاش خواهند کرد.

او گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی سارقان و مجرمان را تحت نظر دارد و در راستای مطالبه به حق شهروندان و اجرای قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار آزادی در ادمه به نقش شهروندان در پیشگیری از سرقت پرداخت و افزود: مردم در این امر مهم با پلیس همکاری داشته باشند و در نگهداری از اموال خود و همچنین به توصیه‌های پلیس در خصوص حفظ و نگهداری از اموال خود توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس می‌باشد، تصریح کرد: کردستان محل امنی برای جولان سارقان و هنجارشکنان نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.