سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از کسب ۳ مقام کشوری در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور توسط روابط عمومی این شرکت خبر داد.

هیوا لهونیان مدیرعامل از برگزاری آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور» در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در محل وزارت نیرو با حضور مقام عالی وزارت نیرو، جمعی از معاونین وزارتخانه و مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی آب و برق کشور و همچنین با حضور مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: با اتمام ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره از مدیران برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور به صورت ویژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

او با تاکید بر اینکه روابط عمومی این شرکت در این دوره از جشنواره موفق به کسب ۲ عنوان برتر و یک عنوان شایسته تقدی در سطح وزارت نیرو شد، بیان کرد: کسب این موفقیت نشان از هماهنگی، همدلی و حمایت مجموعه همکاران شرکت و البته تلاش، برنامه‌ریزی و همت والای حوزه روابط عمومی این شرکت بوده است.

گفتنی است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دوسال متوالی (۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) و سه سال متناوب (۱۳۹۸، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) موفق به کسب جایگاه‌های برتر در این جشنواره شده که سال گذشته نیز ۲ عنوان برتر و  یک عنوان شایسته تقدیر از سوی وزارت نیرو را کسب کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.