سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله‌ در مرغداری‌/دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح

فرمانده انتظامی صحنه گفت : درپی وقوع مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله‌ای در یکی از مرغداری‌های اطرف شهرستان صحنه کارگاهان پلیس آگاهی، به پدر مقتول مشکوک شدند.

منوچهر رضایی فرمانده انتظامی صحنه گفت : درپی وقوع مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله‌ای در یکی از مرغداری‌های اطرف شهرستان صحنه، بلافاصله مامورین و کارگاهان پلیس آگاهی با پشتیبانی قضایی دادستان شهرستان در محل حاضر، ضمن انجام تحقیات گسترده، به پدر مقتول مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پدر مقتول در اظهارات ضد و نقیض اولیه خود منکر هرگونه اتهامی شد که ادعای پدر مبنی بر خودکشی فرزند از طریق حلق‌آویزی و شواهد امر کارگاهان پلیس را اقناع ننمود که با انجام بازجویی‌های فنی و اصل زیر پا کشی مواجه نمودن وی با مستندات و دلایل محکم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته وبه قتل فرزندش (خفه کردن وی با طناب و صحنه‌سازی به جهت منحرف نمودن ذهن پلیس) اعتراف کرد.

رئیس پلیس شهرستان صحنه ادامه داد: پدر مقتول که غیربومی شهرستان صحنه و در یک مرغداری کار می‌کند در اعترافات خود اظهار داشت مدت‌ها بود که همه اعضای خانواده با پسرم اختلاف داشتیم تا اینکه شب گذشته وی را به مرغداری دعوت کردم که با شروع بحث و جدل یک رشته طناب به دور کردن وی انداختم وی را آویزان کردم، بعد ازیک ساعت پشیمان شدم وی را باز کردم گفتم شاید زنده باشد، ولی دیگر جانی نداشت، به علت سردرگمی وی را در مرغداری دفن کردم، سپس ضمن تماس با برادرم به پاسگاه مراجعه کردیم که پسرم خودکشی کرده است. پدر انگیزه قتل پسرش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

عامل تیراندازی منجر به جرح دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۱۶ سعدی کرمانشاه روز چهارشنبه با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

علی‌اکبر جاویدان گفت: به دنبال وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۱۶ سعدی و ارجاع پرونده قضایی متشکله به پلیس امنیت عمومی استان دستگیری عامل یا عاملین تیراندازی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار‌های اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی را در محله پارک الهیه شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق و دستگیری یک سارق با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد در حوزه سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و وی را حین سرقت دستگیر کردند.

جاویدان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۱فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه اعتراف کرد و پس به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در کنگاور و کشف ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و کلانتری شهرستان، سه سارق حرفه‌ای دستگیر و ۲۲ فقره سرقت در شهرستان کشف شد.

جاویدان افزود: ماموران پلیس کلانتری مرکزی و کارآگاهان آگاهی انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه‌ای در عملیات‌هایی غافلگیرانه و منسجم شدند.

وی ادامه داد: پس از دلالت متهمین به یگان انتظامی ابتدا منکر هرگونه سرقتی بوده لیکن با ارائه مدارک و مستندات در بازجویی‌های فنی و تخصصی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۱۰ فقره سرقت منزل و ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو و سیم برق در شهرستان کنگاور اقرار کردند.

جاویدان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.