سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر فروشگاه‌ها و مراکز خرید شلوغ در اردبیل

مدیرکل استاندار اردبیل از اجرای طرح تشدید نظارت بر ترازو‌های مراکز صنفی با توجه به روز‌های پایانی سال خبر داد.

هاشم علایی امروز در جلسه کمیته فنی اداره کل استاندار اردبیل از اجرای طرح تشدید نظارت بر ترازوهای مراکز صنفی با توجه به روزهای پایانی سال خبر داد.

مدیرکل استاندار اردبیل می گوید: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات در بازار و در راستای حمایت از حقوق شهروندی و همچنین حفظ حقوق اصناف، نظارت مضاعف بر صحت عملکرد کلیه وسائل توزین و سنجش مورد استفاده در دادوستد عمومی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

به گفته او، اداره کل استاندارد استان در اجرای اصل 44 قانون اساسی مبنی بر برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری، انجام بازرسی و آزمون دوره‌ای وسایل سنجش را به شرکت‌های حقوقی تائید صلاحیت شده واگذار کرده و به طور مستمر بر فعالیت‌های شرکت‌های مزبور نظارت دارد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ضمن اشاره به اولویت نظارت بر مراکز و فروشگاه‌هایی که مشتریان بیشتری دارند، گفت: میزان تعرفه ابلاغ شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صمت برای انجام بازرسی و آزمون دوره‌ای ترازوها معادل نیم ساعت کار کارشناسی مورد تائید یعنی مبلغ 69950 تومان تعیین شده است که با در نظر گرفتن شرایط استان و حمایت از اصناف مبلغ مزبور طبق مصوبات کمیته راهبری اوزان و مقیاس های اداره کل متشکل از نمایندگان استانداری و سازمان صمت و اتاق اصناف تعرفه مزبور معادل 22000 تومان در یک سال مصوب شده است.

علایی می گوید: به اطلاع همشهریان می‌رساند این اداره کل آمادگی خود را جهت دریافت و بررسی هر گونه انتقادات و پیشنهادات مربوط ازطریق شماره تلفن گویا 1517 و شماره تماسهای 8-33741156 اعلام می‌دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.