سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ طرح تبیینی در مدارس خراسان جنوبی اجرا می شود

۱۵ طرح تبیینی با تلاش ۴۷۰ روحانی در مدارس خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۱۵ طرح تبیینی با تلاش ۴۷۰ روحانی در مدارس استان اجرا می‌شود که بیش از ۱۷۷ هزار دانش آموز در این ۱۵ طرح تبیینی، اعتقادی و تربیتی مشارکت دارند.

او افزود: طرح‌هایی همچون طرح توسعه مهد کودک و پیش دبستانی اسلامی و انقلابی، حبل المتین، امین، روشنا، محراب، سفیران آسمانی، پنجشنبه‌های پرنشاط، روایت سیره شهدا، اعزام مناسبتی، طرح معراج، اربعین تا ظهور، منزلت و دیده بان از جمله طرح‌های تبیینی است که در مدارس استان اجرا می‌شود.

موسوی نژاد بیان کرد: طرح حبل المتین، یکی از طرح‌هایی است که به ارتقای کمی و کیفی جهاد تبیین و بصیرت افزایی دینی و انقلابی فرهنگیان و دانش آموزان استان، کمک بسزایی می‌کند و آموزش و پرورش نیز آماده است برای توسعه این طرح، راهکار‌های تشویقی ارائه دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی توانمند سازی فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی و آماده سازی فرهنگیان و دانش آموزان استان برای نقش آفرینی مؤثر در مناسبت‌های اجتماعی به ویژه مقابله با تهدید‌ها و توطئه‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی دشمنان را از جمله اهداف اجرای طرح حبل المتین در خراسان جنوبی برشمرد.

او بر استحکام بخشی به سه رکن منزل، مدرسه و مسجد در فرایند تعلیم و تربیت، تأکید کرد و گفت: یکی از عوامل استحکام بخش این سه رکن، توجه وافر به ترویج و توسعه فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت مدارس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.