سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور تجلیل شدند

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در مراسمی از فوتبالیست‌های اردبیلی شاغل در لیگ‌های کشور و سرمایه‌های فوتبال استان توسط هیات فوتبال استان تجلیل شد.

صمد نوتاش گفت: تجلیل و قدردانی از سرمایه‌های فوتبال استان یکی از اولویت‌های هیات فوتبال استان اردبیل است و ارج نهادن به سرمایه‌های فوتبال استان بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: این فوتبالیست‌ها برای استان و کشور افتخار آفرینی کرده اند و تجلیل از این فوتبالیست در راستای ارج نهادن به خدمات این فوتبالیست‌ها برگزار شد.

نوتاش بیان کرد: در حال حاضر فوتبالیست‌های بززگی از استان اردبیل در لیگ‌های کشور و لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند و تعدادی هم سابقه بازی در لیگ‌های کشوری دارند که سرمایه‌های بزرگی برای فوتبال استان هستند.

او افزود: استفاده از تجربیات این فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است و با وحدت همدلی جامعه فوتبال استان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان باشیم.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: هیات فوتبال استان اردبیل از هرگونه راهکار و پیشنهاد سازنده برای رشد و توسعه فوتبال استان استفاده می‌کند و در هیات فوتبال استان به روی جامعه فوتبال استان باز است و آماده تعامل همه جانبه با دلسوزان فوتبال برای رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان است.

نوتاش گفت: هیات فوتبال استان اردبیل آماده اخد مجوز تیم از لیگ کشوری را دارد و این امر در صورت آمادگی اسپانسر و حامی مالی قوی و با تعهد چند ساله تیم داری امکان پذیر است و مدیریت این تیم هم به اهالی فوتبال استان سپرده می‌شود.

او بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های کشور حضور دارند و مسابقات فوتبال و فوتسال استان به طور منظم برگزار می‌شود.

در این مراسم تعدادی از فوتبالیست‌ها و سرمایه‌های فوتبال استان هم دیدگاه‌ها و راهکار‌های خود را برای رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال استان مطرح کردند و خواستار تکمیل زیرساخت‌های فوتبال استان به ویژه در شهر اردبیل و تیم داری اردبیل در لیگ کشور شدند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.