سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقدار شدن ۴۷ روستای خوزستان در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: ۴۷ روستای فاقد برق را در مناطق کوهستانی و دور از دسترس از برق پایدار برخوردار شدند.

علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تامین برق تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار در مناطق سخت گذر و کم برخوردار استان و با هدف محرومیت زدایی، موفق به کسب رتبه نخست کشوری در تامین برق روستایی شد.

او می گوید: به زودی جشن پایان برق رسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار در استان خوزستان برگزار می‌شود و به این ترتیب فاز جدید فعالیت‌های عدالت محور این شرکت برای تامین برق روستاهای کم خانوار و عشایر کوچ رو با جدیت بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد.

خدری گفت: تا پایان امساا با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد ریال، برق رسانی به ۲۰ روستای کم برخوردار در مناطق سخت گذر به پایان رسیده و مردم این روستاها از نعمت برق بهره مند خواهند شد.

به گفته او این روستاها از توابع شهرهای هفتگل، سردشت دزفول، اندیکا، دزپارت باغملک، لالی و مسجدسلیمان هستند که به دلیل سخت گذر بودن کار برق رسانی به آنها با مشکلات فنی و تخصصی مواجه بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته و با احداث ۶۷ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور این امر میسر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: ۴۷ روستای فاقد برق با بیش از ۷۰۰ خانوار روستایی در مناطق کوهستانی و دور از دسترس با اعتباری افزون بر ۹۴۰ میلیارد ریال و احداث ۱۵۸ هزار متر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف و نصب ۸۱ دستگاه ترانسفورماتور از نعمت برق برخوردار شدند.

خدری می گوید: با واگذاری یک هزار و ۶۰ دستگاه سامانه خورشیدی سیار به عشایر کوچ رو، نیازهای مرتبط با برق این قشر نیز مرتفع شد که تا پایان امسال و قبل از فصل کوچ نیز ۳۳۰ دستگاه سامانه خورشیدی دیگر در اختیار عشایر استان قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.