سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم فعالیت سامانه بارشی فعلی در کشور تا شنبه ۲۹ بهمن

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در خراسان‌های شمالی و رضوی، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، شمال استان‌های فارس و بوشهر برخی نقاط استان‌های اصفهان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی کردستان، زنجان استان‌های ساحلی خزر و شمال استان‌های قزوین البرز و تهران بوده و در این مناطق برف و باران و در برخی نقاط رعد و برق پیش بینی می‌شود.

جمعه سامانه بارشی در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، شرق دریای خزر شمال کرمان و برخی نقاط فارس سبب بارش می‌گردد. شنبه نیز در خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج میگردد.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت. پنجشنبه در شمال فارس یزد کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور و جمعه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

در سه روز آینده خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج می‌باشند. از شنبه تا اواسط هفته آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.