سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مهیای استقبال از مسافران در نوروز ۱۴۰۲ شوند

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای سفرهای نوروزی و استقبال از مسافرین و ارائه خدمات به مردم استان از هم اکنون برنامه ریزی کنند.

 سید علی احمدزاده  در نشست ستاد خدمات سفر و بحران استان در یاسوج، اظهار کرد: در فرصت باقی مانده تا ایام نوروز برخی از مشکلات از جمله در حوزه راه رفع شود.

او گفت: پیچ‌های پرخطر و نقاط حادثه‌خیزی در استان وجود دارد هر چند برای حذف این نقاط کارهایی صورت گرفته و یا در دست اقدام است اما مکان‌های پرخطر به وسیله تابلوها و علائم هشدار دهنده مشخص شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بعد از چند روز از سال نو آغاز می شود و قطعا تاثیراتی در سفرها خواهد داشت، تاکید کرد: در حوزه گردشگری و بحث رستوران‌ها کنترل و آمادگی سرویس‌های بهداشتی جدی گرفته شود و هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانپذیرها آماده شوند.

احمدزاده بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان خصوصا اورژانس بین راهی و همچنین هلال احمر از هم اکنون خود را تجهیز کنند و برای ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند.

او ادامه داد: شهرداران و فرمانداران نسبت به زیباسازی شهر ورود کرده و خدمات عمومی شهری کاملا آماده و برای کشیک‌های نوروزی و پای کار بودن برنامه ریزی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: عید نوروز مصادف با ماه مبارک رمضان است و حوزه ارشاد و گردشگری برای جشن‌های ماه شعبان تبلیغات انجام دهند.

احمدزاده اضافه کرد: مراکز پمپ بنزین‌ها آماده و پای کار باشند و امر نظارت توسط متولیان به خوبی انجام شود، ضمن اینکه کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر از هم‌اکنون پای کار باشند و برای ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند.

او گفت: صنعت، معدن و تجارت استان در کنار جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی برنامه‌ریزی مناسبی جهت ایام نوروز داشته باشند، ضمن اینکه تعزیرات بر قیمت‌ها نظارت مستمر داشته و کنترل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز پای کار باشند، گفت: تعطیلی ایام نوروز به معنای تعطیلی برای مدیران‌کل نیست و باید در این ایام پای کار بوده و پاسخ‌گو باشند و اگر قصد داشتند به تعطیلات بروند یکی از معاونین را که جوابگوی مردم باشد را جایگزین کنند.

احمدزاده تصریح کرد: دولت جهادی است مدیران هم جهادی پای کار باشند بازرسی استانداری طی ایام نوروز نظارت لازم را داشته باشند و از پای کار بودن مدیران و متولیان در حوزه خدمت‌رسانی به مردم مطمئن شود.

وی احکام مسئولان کمیته های ستاد سفرهای نوروزی استان را به آنها ابلاغ و بر آماده باش همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به خصوص دستگاه های عضو ستاد سفر برای سفرهای نوروزی تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بارش سنگین باران و برف را در روزهای پیش رو خواهیم داشت، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان در آماده باش کامل باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.