سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات شهر اختیارآباد

شورای اداری اختیار آباد با حضور نماینده مردم و مسئولان استانی در شهرداری این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رجب زاده امام جمعه اختیار آباد در این نشست که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام رجب زاده امام جمعه، بابایی فرماندار کرمان، موسی پوربخشدار مرکزی کرمان، عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمان و ... انجام شد، خواستار پیگیری مشکلات راه شهرسازی، برق، مخابرات، آبفا و طرح جامع امامزاده این شهر از مسئولین شد.

او افزود: شهر اختیار آباد ظرفیت‌های بسیاری از جمله نیروی انسانی و موقعیت جغرافیایی دارد و باید نگاه ویژه‌ای به این شهر شود.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از ملت ایران به ویژه مردم استان کرمان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: باید هر از چندگاهی از بخش‌ها و شهر‌ها مختلف بازدید و به مشکلات مردم آن‌ها رسیدگی کنیم.

او افزود: خوشبختانه مسئولین زیادی که نیاز بود در جلسه حضور یابند و مشکلات را رسیدگی کنند، حضور داشتند، از جمله اداره کل حمل و نقل راهداری استان، بنیادمسکن، اوقاف، آموزش پرورش و ... که مواردی مطرح شد و توانستیم آن‌ها را بررسی کنیم.

زاهدی ابراز امیدواری کرد، به زودی شاهد حل مشکلات مطرح شده در این نشست باشیم.

بابایی فرماندار شهرستان کرمان هم گفت: اداره محیط زیست باید در خصوص تعیین وضعیت زیست محیطی معدن نخاله واقع در جنوب شهر اختیار آباد اقدامات و بررسی‌های لازم را صورت بپذیرد.

او افزود: آموزش پرورش کرمان نسبت به مدارس قدیمی اقدامات لازم را به منظور بازسازی و اداره آبفای کرمان بازسازی لوله قدیمی را انجام دهد.

بابایی تصریح کرد: تعطیلی معدن شن مخلوط ضمانتی با توجه به اتمام قرارداد آن و عدم فعالیت در دستور کار قرار دارد.

فرماندار کرمان گفت: باید کمربندی منتهی به فولاد و ساماندهی علائم راهنمایی و همچنین روکش آسفالت و دسترسی از شهر اختیار آباد و تقاطع کوه باداموئیه با جاده ورودی اختیار آباد که طرح آن تهیه شده است در کمیته فنی راه بررسی قرار گیرد.

او افزود: اداره برق کرمان باید در خصوص تامین روشنایی جاده اختیار آباد تا کرمان به طول ۲۰۰ متر باقی مانده به صورت مشارکتی با شهرداری اختیار آباد تا پایان امسال همکاری کنند و همچنین ساختمان اداره برق اختیار آباد تحویل اداره برق کرمان و یک نیروی به صورت دو روز در هفته پاسخگوی مراجعین این شهر باشد.

بابایی تصریح کرد: قرار شد اداره ورزش و جوانان کرمان با همکاری شهرداری اختیار آباد زیر ساخت چمن مصنوعی را انجام دهند و بودجه نصب چمن مصنوعی از شرکت نفت پیگیری شود.

سرهنگ پاداش فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) نیز گفت: سپاه نسبت به ایجاد حوزه مقاومت در شهر اختیارآباد پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.