سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال محموله قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران ۳۶ دستگاه خودرو حامل سوخت و انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار ناصر فرشید گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در چارچوب قانون با بر هم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی در پی رصد اطلاعاتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان و دپوی سوخت و کالا، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به ۳۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آن‌ها را جهت بررسی بیشترمتوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح مقدار ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی و انواع لوازم خانگی و پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.

سردار فرشید با بیان اینکه ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح ۳۶ خودرو توقیف و ۳۹ متهم نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.