سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر حضور راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت : حضور راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران در معرفی مکان‌های گردشگری کرمانشاه تاثیر گذار بود .

داریوش فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت : دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه با حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ضمن ارائه تور‌های نوروزی، تجربیات خود را با سایر دفاتر کشوری به اشتراک گذاشتند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با توجه به اهمیت دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری به عنوان عنصر اصلی در سفر‌ها و تور‌های گردشگری، اداره کل استان کرمانشاه اقدام لازم برای حضور ۳ دفتر و نماینده جامعه رهنمایان گردشگری استان را انجام داد.

او افزود: در این ایام دفاتر استان نسبت به ارائه تور‌ها و پیشنهادات سفر برای ایام نوروز به حاضرین در نمایشگاه اقدام کردند و در کنار این موارد تور‌های آیینی توسط یکی از دفاتر استان ارائه شد.

فرمانی گفت: نماینده انجمن راهنمایان گردشگری نیز ضمن توزیع بروشور‌ها و کتابچه‌های تهیه شده از جاذبه‌های استان نسبت به توضیحات لازم به مراجعین در خصوص ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه اقدام کرد.

او ادامه داد: درکنار این موارد نشست‌های تخصصی هم توسط دفاتر استان با سایر دفاتر استان‌های حاضر در نمایشگاه انجام شد، تا ضمن تبادل تجربیات برنامه برگزاری تور‌های مشترک مورد بررسی قرار گیرد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.