سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری ۷ معبر روستای خوزنین به نام شهدا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا از نامگذاری ۷ معبر روستای خوزنین به نام شهدا خبر داد.

علی‌اکبر طریقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا گفت: نامگذاری معابر اصلی و فرعی و نصب تابلو‌های مزین به تصاویر شهدا یکی از مهمترین برنامه‌های ترویجی بنیاد است.

وی افزود: این مهم در معابر اصلی و فرعی شهر‌ها و روستا‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، معرفی و شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه و فضاسازی شهری به یاد شهدا اجرا می‌شود.

طریقی ادامه داد: همچنین انجام این مهم یکی از تأثیرگذارترین راهکار‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جهت عمل به منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول گفت: در همین راستا ۷ معبر فرعی روستای خوزنین به نام شهیدان غلامحسین محمدی، عبداله جهانبخشی، گل‌محمد جهانبخشی، علی‌اکبر اشکره، حمداله جهانبخشی، غفار صفی‌قلی و علمدار ایمانی نامگذاری شده است.

وی افزود: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا، دهیاری و شورای روستای خوزنین انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا یادآور شد: نامگذاری معابر اصلی و فرعی و نصب تابلو‌های مزین به تصاویر شهدا در دستور کار بنیاد است و همچنان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف شهرستان بوئین‌زهرا ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.