سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور چند شرکت دانش بنیان قزوین در رخداد مدیریت بحران "ایران قوی"

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هفت شرکت دانش بنیان از استان در نخستین رخداد ملی مدیریت بحران"ایران قوی" حضور یافتند.

محمدرضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هفت شرکت دانش بنیان از استان در نخستین رخداد ملی مدیریت بحران"ایران قوی" حضور یافتند و  آخرین فناوری‌ها و توانمندی‌های خود را در حوزه مدیریت بحران در این رخداد به نمایش گذاشته اند.

این مسوول گفت: پهپادها، ربات‌ها و نرم افزار‌های تولید شده از سوی این شرکت‌های دانش بنیان در این رخداد به نمایش گذاشته اند که کاربری آن‌ها چند منظوره است و می‌توانند در زمینه مدیریت بحران و امدادرسانی در زمان بروز بلایای طبیعی نیز به فعالیت بپردازند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین همچنین اظهار کرد: در این رخداد کارگاه‌های آموزشی تخصصی در زمینه مدیریت بحران نیز در حال برگزاری است که دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آن حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: به عنوان نمونه در همایش‌های آموزش موضوعات مربوط به خشکسالی و فرونشست زمین کارشناسان شرکت منطقه‌ای و در زمینه زلزله و بازسازی واحد‌های مسکونی کارشناسان بنیاد مسکن حضور دارند.

علیمی اظهار کرد: رصدخانه آب قزوین به عنوان کنترل کننده مصارف چاه‌های هوشمند و همچنین سیستم تله متری شرکت آب و فاضلاب قزوین نیز به عنوان مدیریت هوشمند چاه‌های آب شرب قزوین نیز دو سامانه‌ای هستند که در غرفه قزوین در این رخداد به نمایش گذاشته شده و معرفی شده اند.

نخستین رویداد مدیریت بحران «ایران قوی» صبح امروزسه شنبهبا حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور در باغ موزه ملی دفاع مقدس گشایش یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.