سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس روزانه یک‌هزار و ۶۵۰ تماس با سامانه ۱۱۰

روزانه یک‌هزار و ۶۵۰ تماس با سامانه ۱۱۰ در چهارمحال و بختیاری برقرار می‌شود.

علی‌اصغر مهری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال، ۵۶۴ هزار و ۶۳۲ تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شده است.

وی افزود: مردم اطمینان خوبی به پلیس دارند و تماس‌های گرفته شده با سامانه ارتباطی و درخواست کمک مردم از پلیس این مورد را ثابت می‌کند.

مهری با بیان اینکه روزانه یک‌هزار و ۶۵۰ تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می‌شود، اضافه کرد: ۴۰ درصد این تماس‌ها فوری و ضروری است و ۶۰ درصد دیگر غیرضروری است که پرونده مربوطه تشکیل و با راهنمایی و ارشاد مشاوران و حضور پلیس در صحنه ختم بخیر می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: همچنین سامانه (۱۱۰۳۸) برای افرادی که مشکل شنوایی و یا گفتاری دارند طراحی شده است تا مشکل خود را به صورت پیامک اعلام کنند.

وی با اشاره به تقسیم فعالیت پلیس در دو بخش سلبی و ایجابی گفت: بخش سلبی در مقام ضابط قضایی و توسط همکاران ما در پلیس‌های تخصصی انجام می‌شود و بخش ایجابی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

مهری افزود: شماره تماس «۰۹۶۵۸۰» در ساعات اداری پاسخگوی افرادی است که امکان مراجعه به مراکز مشاوره را ندارند.

وی اضافه کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال، ۱۲ هزار و ۱۰۷ نفر به دایره مشاوره کلانتری‌ها و یک‌هزار و ۲۶۷ نفر به مرکز مشاوره آرامش مراجعه کرده‌اند که هفت هزار و ۶۵ نفر از این مراجعه‌کنندگان پرونده‌های قضایی است که به مراکز مشاوره ارجاع داده شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.