سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان اردبیل برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ آماده می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری جلسات ستاد اجرایی ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های مختلف به منظور آمادگی استان برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: با برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های استان و انجام هماهنگی‌ها بین ادارات و نهاد‌های مرتبط استان اردبیل برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ آماده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله‌سوار افزود: امسال و با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال شروع زودتر از موعد سفر‌ها وجود دارد و باید زودتر از همیشه برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده باشیم.

محمدی ادیب تاکید کرد: کمپین سی شصت به منظور جلوگیری از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که این کمپین در شهرستان بیله‌سوار هم به نحو احسن اجرا شود تا از تصادفات در انتهای سفر و در زمان خستگی رانندگان جلوگیری شود.

او ادامه داد: آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی شهرستان نیز یکی از مسائل مهم است که در این راستا باید سعی کنیم تعداد سرویس بهداشتی‌های فعال را با باز نگه داشتن مساجد و سایر مراکز افزایش دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی با اشاره به لزوم تشکیل کمیته‌های ستاد خدمات سفر در تمامی شهرستان‌ها، گفت: ۱۰ کمیته برای ستاد خدمات سفر مشخص و دستور العمل آن برای همه شهرستان‌ها ابلاغ شده که طبق آن فرماندار‌ها به عنوان رئیس ستاد مسئولیت تشکیل ستاد و تعیین کمیته‌ها هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.