سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین مسکن محرومان در اولویت برنامه های بنیاد مستضعفان قرار گرفت

معاون بنیاد مستضعفان گفت: امروز ۷هزار و۵۰۰ طرح محرومیت زدایی به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان در چند نقطه محروم کشور به بهره برداری می رسد.

آقای وحید خاوئی با اشاره به  آیین بهره برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۷هزار میلیارد تومان گفت: برنامه بنیاد مستضعفان  در محرومیت زدایی همراه با سیاست توانمند سازی  تهی دستان بوده و این  برنامه را  با اجرای برنامه پیشرفت منطقه در ۶۶ منطقه محروم دنبال می‌کنیم.

به گفته معاون بنیاد مستضعفان ، تامین مسکن محرومان به عنوان یک اقدام شاخص در همه نقاط کشور دنبال شده  و در حوزه  مسکن بنیاد هم کمک‌های نقدی بلا عوض ،سیمان ومیلگرد ارائه شده وزمین هم در اختیار طرح های دولتی قرار گرفته همچنین مقداری تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت و یا بازسازی قرار گرفته است.

او می گوید: ۷هزار و۵۰۰  طرح محرومیت زدایی انجام شده  و عمده اقدامات در استان سیستان بلوچستان ، خراسان  شمالی  وخوزستان بوده است.

خاوئی گفت: در  حوزه مسکن محرومان  امسال  در ساخت ۹هزار واحد مسکونی  مشارکت شده همچنین سیمان و میلگرد ۳هزار واحد آسیب دیده تامین شده و ۱۹۰ هزا تن سیمان  اختصاص یافته است.

او گفت: در آزادی زندانیان تامین لباس و تامین لوازم خانگی کمک های موثری شده است.

خاوئی گفت:  بنیاد هزار  میلیار د تومان به کمیته امداد و ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کمک کرده است همچنین همزمان با  افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت خوراکی در سال ۱۴۰۱ حدود ۳ میلیون انواع بسته معیشتی در بنیاد تهیه شده است.

معاون بنیاد مستضعفان گفت:  در ۲۰۰ نقطه کشور به ساخت مساجد کمک شده در ۱۱۰ نقطه زمین ورزشی ساخته شده و  بیمارستان ۲۴۰ تخت خوابی در آبادان تحویل داده شده و  ۶ مرکز درمانی محلی و ۴ بیمارستان تهران فارس و خوزستان  تجهیز شده است. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.